המשטרה רכשה מאות ערכות בטיחות מבית 'מובילאיי' | לצפייה

מעתה, הסנדלר לא הולך יחף: משטרת ישראל, הגוף שאחראי על המלחמה בתאונות הדרכים, התחדש במערכות בטיחות המתריעות בפני תאונת דרכים; המטרה: "מלחמה בחוסר תשומת לב בכביש"

מערכת בטיחות לרכב. צילום: Moshe Shai | פלאש 90

משטרת ישראל הופכת את כלי הרכב המשטרתיים לבטוחים יותר: במסגרת המאבק בתאונות הדרכים, קיבלו באגף התמיכה הלוגיסטית במשטרת ישראל החלטה על התקנת מערכות בטיחות מצילות חיים מסוג 'מובילאיי' במאות כלי הרכב משטרתיים.

מערכת הבטיחות כוללת בקרת סטייה מנתיב, המתריעה בפני הנהג על סטייה מנתיב הנסיעה ומערכת ניטור מרחק מלפנים, המזהה מכשול מלפני כלי הרכב או אי שמירת מרחק ומערכת שמזהה הולכי רגל שחוצים את הכביש.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

מהמשטרה נמסר כי "המלחמה המתמדת בתאונות הדרכים הביאה את המשטרה לחיפוש מתמיד אחר פתרונות טכנולוגיים, לצד פתרונות נוספים, לבעיית הגורם האנושי – הגורם העיקרי לתאונות דרכים, בעיקר בשל חוסר תשומת לב לכביש".

בימים אלו מותקנת המערכת במאות רכבי משטרה.

'מובילאיי', נזכיר, היא חברה ירושלמית שעשתה לפני כשלושה חודשים את ה'אקזיט' הגדול ביותר במשק הישראלי אי-פעם. היא מובילה עולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבת ובינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מיקום ומיפוי לסיוע לנהגים ולנהיגה אוטונומית. האלגוריתמים של החברה ושבבי EyeQ אותם היא מפתחת, מבצעים ניתוח מפורט של שדה הראיה שנועדו לחזות תאונות אפשרויות עם כלי רכב אחרים, הולכי רגל, רוכבי אופנוע, בעלי חיים, פסולת המונחת על הכביש ומכשולים אחרים.

כתיבת תגובה