המשטרה שחררה את ה"גנב החמקן" שחזר לפעול בבני ברק

מדובר בשבתאי מיכאל המתגורר בבת ים שמגיע לבני ברק ומנסה לפרוץ לבתים בשעות הבוקר ■ ארגון השומרים פונה בבקשה לציבור התושבים כי מי שנתקל בברנש יפנה מידית למוקד החירום של הארגון

אזהרת השומרים כפי שפורסמה בעקבות מעשיו של הגנב

לפני כשבועיים פרסמנו ב'ביזנעס' כי תושב בת ים בשנות ה-60 לחייו, אשר נהג לפרוץ באופן קבוע לעשרות דירות בעיר בני ברק, נעצר לאחר פעילות מאומצת של מתנדבי "השומרים" בשיתוף עם יחידת הבילוש של משטרת מרחב דן.

בידיעה ציינו כי מדובר באדם חמקמק ועל כן פעלו עשרות ממתנדבי הארגון במשך תקופה ארוכה, בחשיבה מרובה בכדי להביא לתפיסתו. הפורץ נהג להגיע מדי יום בשעות הבוקר לעיר, בניסיון לבצע פריצות לדירות אשר בעליהם נמצאים הן בעבודה והן בהיכלי הכוללים.

כעת מתברר כי הברנש שוחרר מהכלא "מחוסר ראיות" והוא חזר להסתובב ברחובות בני ברק בניסיון להמשיך בגניבות מהבתים. בעקבות כך פרסמו היום (ג) בארגון "השומרים" מודעות ברחבי העיר עם תמונתו של הגנב ובו הם מתריעים בפני התושבים שעליהם להיזהר ממנו.

תחת הכותרת, "זהירות", נכתב כי הגנב, שבתאי מיכאל, ישב בעבר בכלא על גניבות שביצע בבני ברק והוא מוכר למשטרת ישראל ומוכר כ"גנב החמקן", ומתמקד באזור בני ברק. כל הוראה אותו לשוטט בעיר מתבקש לפנות למוקד החירום של "השומרים": 1700-700-963.

כתיבת תגובה