המתנדבים החרדים של מד"א במרחב גלבוע קיבלו אופנוע חדש

עפולה עילית כבר מאוכלסת במשפחות חרדיות. כמו חרדי ממוצע, גם הם רצו להתנדב למען הזולת וכעת גם קיבלו ממד"א את הסיוע לכך – באמצעות 4 דפיברילטורים ואופנוע מארגון הצלה הלאומי

צילום: מד"א

החרדים באים, ואיתם גם ההתנדבות: ארבעה מתנדבים חרדיים קיבלו ממגן-דוד-אדום ערכות של דפיברילטורים (מכשירי החייאה) לטובת תושבי עפולה עילית-גבעה המורה.

אחד מהם, שמוליק ניבן, המתנדב במד"א, גם קיבל אופנוע שיסייע לו להגיע במהירות וביעילות למוקדים שבהם יש אנשים הזקוקים להצלת חיים או לסיוע רפואי.

ממד"א נמסר כי ,מאז קבלת האופנוע בשבוע שעבר, הספיק שמוליק לסייע במקרי חירום רפואיים דחופים רבים באזור ולהגיע ראשון לזירת האירוע בעזרת האופנוע. למעשה, כלל התגבור נובע כחלק ממערך כולל שמטרתו להביא לקיצור זמני התגובה בהגעה מהירה של צוותי רפואה מיומנים לאירועים ולתרום להצלת חיים. בימים אלו פועלים במד"א על מנת להסמיך את הכוננים שהכשרתם חובשי רפואת חירום – כנהגי אמבולנס בארגון".

ניבן עצמו אמר: "אני מודה להנהלת המרחב והנהלת הארגון שפועלים כל העת לעזור לנו בייעול התנאים והמענה להצלת חיי אדם. קבלת האופנוע מהווה עבורי אמצעי להגעה מהירה יותר לזירות האירוע וכפועל יוצא אמצעי לטיפול מהיר ומציל חיים. אני שמח לקחת חלק בארגון מד"א וגאה לומר שאני מתנדב בשורותיו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "תרומתם של המתנדבים, הכוננים והאופנוענים של מד"א משמעותית ביותר ומביאה להצלת חייהם של רבים בישראל, ויש להם יתרון משמעותי בהגעה מהירה לזירות במקביל לאמבולנסים ולניידות לטיפול נמרץ. השקעתם הרבה ותרומתם לא תסולא בפז".

כתיבת תגובה