"הפאניות בישראל הכי מקצועיות, הכי מעודכנות"

אירוע נוצץ של Toni&Guy בירושלים: 250 פאניות באו ללמוד שיטות גזירה חדשות ומגמות אופנתיות ממדריכות 'טוני וגיא' מותג השיער הלונדוני. באירוע שקיבל את חסות ליין 'לייבל אם', נחשף גם ליין חדש של פאות

מוצרי לייבל אֶם. צילום: עזרא לוי, יח"צ

250 פאניות השתתפו ביומיים של סמינר השתלמות מקצועי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. את האירוע התקדימי ארגנה והובילה חברת 'גלית איטליה' הישראלית בשיתוף מותג 'Label.m' הנותן את חסותו לשבוע האופנה בלונדון.

בזו אחר זו, במרתון שמשך יום שלם, עמדו מדריכות החברה מלונדון על הבמה, והדגימו על פאות קמילה ויולה של גלית איטליה, את מגמות האופנה העדכניות, את השיטות המתקדמות לעיצוב וגזירת הפאות וחילקו טיפים למשתתפות.

דבריהן תורגמו סימולטנית לנוכחות שאינן דוברות את השפה. קודם לכן, עברו פאות 'קמילה ויולה' בדיקות מקדימות במעבדות Toni&Guy. מהמשוב לאירוע עולה כי הפאניות הסתערו על התכנים והביעו שביעות רצון מההדגמות שהועברו.

הנשים חזרו לביתן גדושות במידע עדכני וסודות מקצועיים, נחשפו לשיטות הגזירה של Toni&Guy וחלקן נהנה למחרת מסמינר מעשי שהעניק להן כלים יוצאי דופן. "התגובות הנפלאות לאירוע, לרמת ההפקה והלימודים מרגשות אותנו מאוד", אמרה גב' חיה ויסבורד, מגלית איטליה ירושלים. "אנו מודות להקב"ה על שנתן בידינו שליחות טובה לשכלל את מקצועיות הפאניות בישראל", הוסיפה.

במפגש עיתונאיות מקדים הוכרז על שיתוף פעולה חדש בין גלית איטליה ומותג מוצרי השיער המקצועי Label.m מותג הבית של Toni&Guy הכולל מוצרי טיפוח עיצוב וגימור המתאימים לפאות. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו מוצרים אלה לפאניות החרדיות ע"י גלית איטליה.

כמו כן הושק בהזדמנות זו ליין פאות חדש – 'Shulamit' מבית שולמית פוברסקי. שיער יהלומים שנשזר לפאות בהזמנה אישית, מא' ועד ת'. בליווי אישי, עם אחריות ועם חיוך.

 

כתיבת תגובה