השוודים אחראים לכך שמחירי הדירות לא יירדו

ממשלת שוודיה תמנה שליח מיוחד למזרח התיכון. מה יעשה השליח? יבוא ללמד את הישראלים כיצד קולטים "עלייה" מוסלמית? מה יקרה כאשר השוודים המקוריים יחלו לנוס על נפשם? לאן הם יהגרו? לסוריה או לישראל?

מאלמו. צילומים: Andrei Tudoran, Piotr Wawrzyniuk, Oksana_oksikkk | שאטרסטוק

שרת החוץ השוודית שוב זכתה לכותרות בעיתונות הישראלית. הפעם, בנאום בפרלמנט השוודי, אמרה השרה כי שוודיה תמנה "שליח מיוחד למזרח התיכון". תפקידו יהיה להביא שלום בין ישראל והערבים. נו, ברור, מה חשבתם? שתפקידו יהיה ללמוד מישראל כיצד מתמודדים עם עבריינות מוסלמית?

השרה שמזמן הפכה לפרסונה נון גראטה (אישיות לא רצויה) בישראל, ממשיכה את הקו האנטי-ישראלי, ויש שיאמרו האנטישמי, שמאפיין אותה ואת ממשלת שוודיה מזה זמן רב. ואם אתם תוהים על הקשר בין מחירי הדיור בישראל והפרלמנט המעונב בשטוקהולם, כנראה שלא ביקרתם לאחרונה במלאמו, העיר המוסלמית הראשונה של שוודיה המעונבת והקרה.

הנתונים הרשמיים מדווחים על אוכלוסייה מוסלמית, או אם תרצו, אוכלוסיית מהגרים בת כשבעה אחוזים בלבד. אם תשאלו את השוודים הם יספרו לכם שמרביתם גרים במאלמו ובבירה שטוקהולם. תכל'ס, מספר המוסלמים בשוודיה גבוה הרבה יותר מהנתונים הרשמיים, תופעה מוכרת וידועה במדינות נוספות באירופה.

מאלמו כבר נכבשה. תהלוכות מוסלמיות לציון יום העשורה, כבר הפכו מזמן למסורת שוודית. יהודי מאלמו נוטשים למרות שאסור לומר זאת בקול. אלה שעדיין חיים במקום סובלים לא מעט אנטישמיות. אבל במקביל מתרחשת בשוודיה מהפכה בקנה מידה היסטורי.

השוודים, עם מאוד צייתן וחרוץ שחייו סובבים סביב העבודה והשתייה (החריפה), מתחילים להתקומם. המדיניות הרב-תרבותית של השמאל האירופי כבר פוגעת להם בשגרת החיים. ומפלגות הימין שמתמודדות מול חוקי תקינות פוליטית ותקשורת עיונת, מגדילות את כוחן אט-אט.

הבעיה היא שזה מעט מדי ומאוחר מדי. השוודים איחרו את הרכבת. שלטון השמאל שיבש את מוחם של מיליונים וכאשר תפרוץ מלחמת האזרחים השוודית, והיא תפרוץ, שלא יהיה לכם ספק בכך. היא תסתיים ללא ספק בנסיגה המונית של שוודים לחו"ל. תופעה שכבר החלה בעשור האחרון.

לאן ינדדו עשרות ומאות אלפי שוודים? תהיו בטוחים שחלק מהם יבקש להגיע למדינה היהודית. המדינה שכלכלתה נחשבת לכלכלה ה-21 בגודלה בעולם למרות שטחה הקטן ואוכלוסייתה המצומצמת. אירופה כבר מזמן אינה מקלט עבור תושביה המקוריים. קנדה ואוסטרליה תשמחנה לקבל אזרחים חרוצים וצייתנים, אבל אין ספק שיהיו שוודים שיתדפקו גם על שעריה של ישראל בבקשת מקלט. מחירי הדירות לא יירדו.

כתיבת תגובה