השמש לוהטת בגוונים צהובים ואדומים, נצלו אותם לעצב את הבית

קולקציית צבע בשם "אש בוערת" יכולה לשדרג את קירות הבית שלכם. הן אלה הפנימיים והן אלה החיצוניים. שילוב צבע דומיננטי בין הקירות הבהירים בבית, יכול לעשות פלאים ולשנות מיידית את המראה

צילומים: ניר עצמון | יח"צ

ימי הקיץ החמים מביאים איתם את הצבעים של השמש החזקה המתעטפת בגוונים צהובים, כתומים ואדומים… עם הגעתו של הקיץ מצטרף מותג הצבע בִּי.גִ'י מקבוצת אשטרום לשמש החמה ומציע קולקציית צבעי קריל סופר בגווני "אש בוערת".

הגוונים השכיחים במרבית החללים הביתיים הם גוונים שקטים ורגועים, רובם בהירים ולבנים. שילוב צבע דומיננטי בין הקירות הבהירים יכול לשדרג פלאים את מראה החלל, לשנות מיידית את המראה ולהכניס אור הביתה.

קולקציית אש בוערת כוללת גוונים עזים: צהובים, כתומים, אדומים וחומים. הצבעים מתאימים הן לצביעת קירות חוץ והן לצביעת קירות פנים בבית. הצבעים רחיצים וניתנים לניקוי בקלות ומתאימים לחדרי האירוח, חדרי השינה, המסדרונות ואפילו לחדרי הרחצה. מעט צבע יכול לעשות שינוי גדול.

איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשונה יש לדלל ב-20-25% מים ואת השכבות הנוספות ב-5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: שעתיים-שלוש.

מחיר לצרכן: 75-80 למיכל של חמישה ליטרים

כתיבת תגובה