התוכנית המהפכנית של החרדים להשתלט על קריית גת

הפרטים המלאים של התוכנית להשתלט על מתחם הענק בשכונת כרמי גת ולזכות במחירים זולים ב-1,142 דירות עם מרפסות ממ"ד ומעליות בשכונה איכותית ביותר • איך בדיוק זה אמור לעבוד

קרית גת. צילום :Rostislav Glinsky | שאטרסטוק

יוזמה מעניינת הגיעה למייל של מערכת 'ביזנעס', אין לנו מושג מי עומד מאחוריה – אבל בהחלט מדובר ביוזמה מעניינת ששווה לעקוב אחריה אם היא תצבור תאוצה.

במייל נכתב, גם לכם יש בן, בת, אח, גיס, שכן מכר… ששוכן בדירת מרתף טחובה, או שנקרע לשלם את תשלומי השכירות והמשכנתא? אתם מכירים זוג צעיר שלא יודע מאיפה להתחיל את החיים, איך יהיה לו קורת גג, אולי זה אתם בעצמכם?

יש כאן רעיון מהפכני שיכול לפתור את המצוקה. אנו מבקשים מכם באופן אישי עזרה קטנה.

תעבירו את המייל לכמה שיותר מכותבים, אין לנו תקציב פרסום, מאחורינו לא עומדת הקרן החדשה לישראל, ולכן, תדפיסו את המודעה, ותתלו אותה, בבתי כנסת, במקומות העבודה החרדיים, בסמינרים, ובבתי ספר, ובתלמודי תורה, שיגיע לכמה שיותר אנשים כדי שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים.

ועכשיו. תודה אישית לכל השותפים הנסתרים שבזכותם הפרויקט המיוחד הזה יקרום עור וגידים.

המטרה: רוב חרדי בשכונה

תחת הכותרת, "זוג צעיר? דירה בקרית גת בכ-650,000 שקל", נכתב כי בקרית גת, עיר העתיד של הציבור החרדי, שווק לקבלנים מתחם ענק בשכונת כרמי גת. במתחם 1,142 דירות איכותיות, עם מרפסות ממ"ד ומעליות, שכונה איכותית ביותר. מדובר בחברות בנייה גדולות, דונה, בוני התיכון, עמרם אברהם, ורייסדור.

ההזדמנות – המחיר! מדובר במחיר של כ-650,000 שקל, מחיר הזוי שגם בדירות ישנות קשה למצוא אותו.

הזדמנות נוספת… הקהילה! בקרית גת קהילה חרדית מתפתחת מאוד, עם מוסדות חינוך וחסד לציבור החסידי והספרדי (ועוד היד נטויה) קרית גת היא דוגמא לשלום וידידות בין הציבור החרדי לחילוני.

ומעלה נוספת- המרחק! קרית גת קרובה לאשדוד 25 דקות נסיעה, לב"ב ולירושלים פחות משעה נסיעה. ובעיקר! התחבורה! תחבורה נוחה וזמינה במשך כל שעות היום לכל האזורים החרדיים.

בקרוב תתחיל ההגרלה של מחיר למשתכן לזכאים חסרי דיור.

התכנית שלנו היא: לגרום לרוב חרדים בשכונה!!!

אז מה התכנית?

אתם זכאים במחיר למשתכן?! נרשמים עכשיו במייל או בפקס, במועד ההגרלה נעדכן אתכם. זכיתם בהגרלה? תיידעו אותנו. כל זוג שבוחר דירה מעדכן אותנו מיד באיזה בניין ואיזו דירה, אנחנו כבר ניידע את הזוג הבא שזכה בגורל שיבחר באותו בניין, כך יהיה רוב חרדי בחלק מהבניינים.

בקצרה: אנחנו מארגנים רישום מסיבי, ואח"כ מתאמים בין הזוכים לבחור באותם בניינים.

נכון שאין מרפסות סוכה, ונכון שזו לא שכונה שכולה חרדית, נכון גם כן שהבניינים גבוהים, אבל אנחנו נלך על הקומות הנמוכות, וקהילות שמשתמשות במעליות שבת, יקנו גם בקומות הגבוהות. קיימת כבר התפתחות אדירה באזורים המתחרדים, נכיר דבר חדש, מתחרדים בדירות חדשות. ובפרט שזה עדיף יותר מלגור במחסנים, בדירות ישנות ויקרות, קטנות וטחובות.

כולם יודעים שאין סיכוי לשכונות מיוחדות לחרדים, כשאין את מה שרוצים רוצים את מה שיש.

להרשמה ולפרטים : במייל [email protected] בפקס: 153-86810664

(נא לשלוח: שם, כתובת, טלפון, פלפון, פקס, דוא"ל, גיל, מצב משפחתי, קהילה, האם הוצאתם תעודת זכאות למחיר למשתכן, הון עצמי.)

בכבוד רב ובהוקרה, "האגודה לפתרון מצוקת הדיור החרדי בקרית גת".

כאמור, אין לנו מושג מי עומד מאחורי היוזמה, אבל היא נשמעת מעניינת.

תגובה אחת ל: "התוכנית המהפכנית של החרדים להשתלט על קריית גת"

  1. ניסו את זה באופקים וזה נכשל בענקקקק

כתיבת תגובה