ועכשיו גם בפסטיבל קאן: מהלך שיווק חרדי קיבל את אריה הזהב

המהלך השיווקי המבריק של המותג 'הנד אנד שולדרס' ממשיך לקטוף פרסים בינלאומיים. זכה בפרס 'אריה הזהב' בקטגורית המדיה בפסטיבל קאן. מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "האפקטיביות של הפעילות הוכחה בשטח"

הערכה שהביא אריה מזהב. צילום: יח"צ

לאחר שזכו במאי במדליית כסף בפסטיבל המדיה ברומא על המהלך השיווקי המבריק ל'הד אנד שולדרס', רשמו אנשי 'שטרן אריאלי' וחברת המדיה 'מדיה קום' הישג נוסף כאשר קיבלו בפסטיבל קאן את 'אריה הזהב' על המהלך השיווקי המנצח בקטגוריית המדיה.

המהלך השיווקי התבסס על "בל ייראה ובל יימצא" והעתיק אותו לעולם השמפו. בבסיס המהלך עמד ההיגד האסטרטגי "100% נקי מחמץ, 100% נקי מקשקשים". במסגרתו חולקו עשרות אלפי ערכות בדיקת חמץ ממותגות שכללו נר, נוצה וכף.

בנוסף, חולקו מדבקות ייחודיות לבדיקת קשקשים עצמאית ובקבוקי שמפו קטנים "כשרים לפסח". המדבקות חולקו בבתי כנסת ובריכוזי קהל גבריים במגזר החרדי. בדרך כלל משקפות הזכיות בפסטיבל המדיה ברומא את הכיוון עבור התחרות הנערכת בפסטיבל קאן, כפי שאכן קרה. ההישג כלל אינו מובן מאליו. זו אמנם אינה הפעם הראשונה שמהלך פרסומי-שיווקי במגזר החרדי, מצליח לקחת פרס בפסטיבל קאן. לפני עשור עשו זאת אנשי טריו ז"ל שלקחו את הגראנד פרי. אך מאז לא הצליח אף מהלך "חרדי" לזכות בפרס כמו אריה הזהב.

יתרה מכך, ההישג בא לידי ביטוי גם בשטח, במכירות, כפי שהעיד מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אופיר גוטמן. גוטמן אמר כי "האפקטיביות של הפעילות הוכחה בשטח עם צמיחה של 35% במכירות המותג לעומת השנה החולפת". פרוקטר היא יצרנית מותג השמפו נגד קשקשים הד אנד שולדרס.

כתיבת תגובה