חברת כרכום השלימה פרויקט תמ"א ברחוב צל הגבעה ברמת גן

לבניין המקורי נוספו שש דירות חדשות, ולדירות הקיימות התווספו ממ"ד בשטח של כ-12 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-8 מ"ר. כמו כן נוספו לבניין מעלית, ובוצעה החלפת כל תשתיות הבניין

הבניין המחוזק. צילום: כרכם | יח"צ

חברת 'כרכם' מקבוצת א. וייס המתמחה בהתחדשות עירונית, קיבלה טופס 4 לפרויקט תמ"א 38/1 אותו ביצעה בבניין ברחוב צל הגבעה ברמת גן.

מדובר בבניין שבמקור היו בו שלוש קומות עם שש דירות ללא חניה ומעלית. לבניין המקורי נוספו שש דירות חדשות. כך שכרגע יש בו שתים-עשרה דירות. במסגרת הבנייה חוזק הבניין כנגד רעידות אדמה ולדירות הקיימות התווספו ממ"ד בשטח של כ-12 מ"ר ומרפסת בשטח של כשמונה מ"ר.

כמו כן נוספו לבניין מעלית ותשעה מקומות חניה ובוצעה החלפת כל התשתיות של הבניין. דהיינו מערכות ביוב ומים, חשמל ציבורי, מערכות כיבוי אש, אינטרקום צבעוני, לובי חדש ומודרני, חדרי משאבות, אשפה וגז. בכרכם אומרים כי מרגע העלייה לקרקע השלימה החברה את הבנייה ב-17 חודשים בלבד, ועתה, בעקבות קבלת טופס האכלוס, יוכלו הדיירים החדשים לקבל את דירותיהם החדשות. בחברה ציינו בסיפוק את שיתוף הפעולה מצד מחלקת ההנדסה בעירייה שסייעה בקבלת טופס האכלוס למרות חופשת עובדי העירייה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

עוד אומרים שם כי פרויקט זה מצטרף לשלושה פרויקטים נוספים שהחברה כבר אכלסה בעיר, ברחובות האמוראים, פנחס רוטנברג והירדן. יקי יצחקי, מנכ"ל החברה, אמר: "אנו גאים לקראת אכלוס של פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברמת גן. האתגר בפרויקט מסוג זה של חיזוק ותוספת דירות הוא היכולת לעשות את העבודה עם הפרעה מינימלית לחיי הדיירים שחלקם נשארים לגור בבניין לאורך התקופה הזו. בימים אלו אנו מנסים לקדם פרויקטים נוספים בעיר הנמצאים בשלב החתמת דיירים ותכנון ראשוני".

כתיבת תגובה