חדש בארץ הקודש: וולוו S90 הגיעה לישראל • כל הפרטים

חודשיים אחרי שעדכנו אתכם שוולוו S90 כבר הגיעה לנמל אשדוד, נערכה היום (ה) השקתה של המכונית היפה והעוצמתית הזו. בפנים: כל הפרטים על הלהיט החדש בעולם הרכב, עכשיו גם בישראל

ה-S90 החדשה של וולוו. צילום: יצרן

'מאיר חברה למכוניות' השיקה הבוקר את וולוו S90 החדשה. מכונית הסדן פרמיום של וולוו עברה שינוי מקצה לקצה ומסמנת צעד גדול נוסף בתהליך שעובר המותג השוודי. לדברי גורם ב'מאיר': "ה-S90 עומדת לכבוש את הסגמנט עם מכונית סדן מפוארת ועמוסת טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר שיש למכונית יוקרה להציע – החל ממערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של וולוו וכלה באפליקציות מבוססות ענן וירטואלי".

ה-S90 תהיה הסנונית השנייה, לאחר שה-XC90 הייתה פורצת הדרך הראשונה של וולוו בעידן החדש. ואם כבר הזכרנו את XC90 – זה המקום להזכיר לטל ולבוס במשרד שאנחנו עדיין מחכים לה.

ובחזרה ל-S90: מבחינת העיצוב היא מדברת בשפה החדשה של וולוו המאופיינת בצמד פנסי חזית ופנסים אחוריים ייחודים, שבכה קדמית חדשה ובנוסף קווי המתאר החיצוני נראים מודרניים ומעוגלים. פנים הרכב מזכיר מאוד את הפאר של ה-XC90 עם מערכת מולטימדיה מרכזית שנשלטת באמצעות טאבלט גדול. סביבת תא הנהג והנוסעים עטופה בעור, המשולב באלמנטים של עץ ומתכת בצורה מושלמת.

unspecified ssss

ב-S90 וולוו מציגה לראשונה את הדור החדש והמתקדם של  מערכת City Safety שפותחה על ידי וולוו– הכוללת חיישנים לזיהוי קשת רחבה של בעלי חיים שונים הכוללים בין היתר איילים, סוסים ואפילו קנגורו. המערכת יכולה לזהות ביום או בלילה אפשרות להתנגשות עם בעל חיים על הכביש. בעת זיהוי כזה המערכת תתריע על כך בפני הנהג ובמידת הצורך תסייע לו בבלימה כדי למנוע תאונה.

"ה-S90 לוקחת את התפתחות הנהיגה, הביצועים והנסיעה צעד גדול קדימה. עיצבנו את חוויית הנהיגה לחלוטין מלמטה עד למעלה כדי לספק תחושת דיוק, שליטה ונוחות", הסביר ד"ר פיטר מרטנס, סגן  נשיא בכיר בקבוצת וולוו. ה-S90, מכונית הסדן פרימיום החדשה של וולוו, היא בעלת 4 דלתות ומקום לחמישה נוסעים.

כל המכוניות החדשות של וולוו עכשיו מחוברות, הודות להצעת הקישוריות של וולוו הנקראת Sensus. מערכת זו מציעה ממשק בעל מסך מגע אינטואיטיבי המשלב את פקדי הרכב, ניווט, שירותים מקושרים ואפליקציות בידור לרכב כמו Spotify, Pandora, Baidu או TuneIn. המסך העומד לאורך מאפשר גישה נוחה ומהירה למספר רב של אפשרויות חיבור ופונקציות מתקדמות.

ה-S90 מונעת באמצעות מנועי Drive-E הייחודיים של וולוו, הכוללים מנועי בנזין, דיזל והמנוע הכפול T8 בעל הנעת פלאג-אין היברידית. הם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה טכנולוגיית City Safety של וולוו, המותקנת כסטנדרט בכל דגמי וולוו, משלבת מערכת בלימה אוטומטית ומניעת התנגשות על מנת לכסות טווח של תאונות ותרחישים אפשריים ולעזור לנהג להישאר בטוח. עם זאת, בארץ יוצעו לפי שעה רק דגמי הבנזין – מנוע T5 עם 254 כ"ס ומנוע T6 עם 320 כ"ס.

8uyt dds

מערכת הבטיחות הכללית של וולוו הנקראת IntelliSafe כוללת את מערכות הבטיחות האקטיביות והפאסיביות ומכינה את הקרקע עבור וולוו על מנת שתמשיך להוביל בתחום המכונית האוטונומית.

ה-S90 כבר מציעה נהיגה חצי אוטונומית עם מערכת Pilot Assist, שעובד במהירות גבוהה מ-130 קמ"ש בכבישים מסומנים בצורה ברורה. מערכת Pilot Assist מהווה צעד נוסף אל עבר "חזון 2020" של וולוו, על פיו אף אחד לא אמור להיהרג או להיפצע באופן חמור כתוצאה מתאונת דרכים בוולוו חדשה משנת 2020.

במקביל להשקה – וולוו פרסמה את נתוני המכירות לתקופה של ינואר-ספטמבר. על פי הנתונים וולוו מדווחת על צמיחה בכל אזורי המכירה בעולם, הן בהשוואה לחודש ספטמבר אשתקד והן בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בסך הכול מתחילת השנה נמכרו בכל העולם 379,329 מכוניות ומדובר בצמיחה כללית של 9.6%.

מחיר: החל מ-389,900 שקלים חדשים עוברים לסוחר, למנוע ה-T5, והחל מ-424,900 שקלים למנוע ה-6T.

vbv

2 תגובות ל: "חדש בארץ הקודש: וולוו S90 הגיעה לישראל • כל הפרטים"

  1. הזמנתי כבר אמנם את ה-t 5 אבל סוכם איתי שאקבל אותה רק בעוד כחודש..
    וגם לגבי הצבע אין לוולוו נכון לעכשיו בדגם הזה מגוון רחב של צבעים גמובן שהלכתי על הלבן..
    כרגע נשאר לי לחפש רק נהג..
    אם מישהו מעוניין אז נא ליצור איתי קשר.

  2. איך אפשר ליצור איתך קשר?

כתיבת תגובה