חדש בישראל • רנו גרנד קופה תחליף את רנו פלואנס

חברת 'קרסו מוטורס' הודיעה היום כי החלה בשיווק רנו גרנד קופה בתצורת סדאן. מתחת למכסה המנוע: אפשרות לדיזל או בנזין. בקרוב בעז"ה נציג כאן ב'ביזנעס' נסיעת מבחן על הדגם החדש

צילומים: יצרן

רנו פלואנס החסכונית והנוחה תהפוך בקרוב להיסטוריה? 'קרסו מוטורס', יבואנית רנו (ואינפיניטי וניסאן ודאצ'יה) בישראל, השיקה הבוקר את Renuault Grand Coupe – רנו גרנד קופה. המכונית, המעוצבת כפי אחיותיה למשפחה בידי לורנס ואן דה האקר, "מסמנת את סגירת המעגל העיצובי שבו כל הרכבים המשווקים בישראל עונים לאותו קו עיצובי".

המכונית, שאמורה להיות משפחתית עם אבזור ב"רמה אחת מעל", אמורה להיות חסכונית – כמו יתר המכוניות של רנו; עם זאת, מעניין יהיה לראות האם יחול שיפור מהבחינה המכנית, כיוון שלמכוניות החברה יצא בעבר שם לא טוב בשל ריבוי ביקורים במוסך.

המכונית החדשה מצוידת בחטיבות ההנעה המתקדמות ביותר של רנו, עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין ו-132 כ"ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (EDC), או מנוע בנפח 1.5 ליטר טורבו דיזל, ו-110 כ"ס, המשודך לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים. שתי הגרסאות מציעות "צריכת דלק מדהימה", לטענת החברה. כאמור, בהתחשב בצריכת הדלק היותר ממעולה של רנו פלואנס, המכונית החדשה אכן תעניק יותר קילומטרז' של נסיעה בתמורה לכל ליטר דלק.

הדגם המוצע ברמת האבזור ה-intense כולל: מערכת מולטימדיה בדמות קונסולה ורטיקאלית, הגדולה בקטגוריה: 8.7 אינטש, עם ממשק מלא בעברית, הכוללת שליטה על כלל מערכות הרכב; מערכת Multisense החדשנית של רנו המאפשרת לאפיין ולהתאים מצבי נהיגה שונים (מכוונון המתלים ועד סאונד המנוע), חישוקי מגנזיום 17 אינטש, פתיחת תא המטען ללא מגע יד – באמצעות העברת הרגל מתחת למכסה המנוע ( Magic Trunk Access), מצלמת רוורס, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מערכת התנעה באמצעות כפתור, מערכת שמע עוצמתית הכוללת 8 רמקולים ומערכות בטיחות מתקדמות כגון 'מובילאיי', סיוע לבלימת חירום, חלוקת עומס בלימה, בקרת יציבות, אחיזה למניעת החלקה ועוד.

ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל, אמרה: "הגרנד קופה הוא קפיצת מדרגה נוספת של מותג רנו במסגרת מגוון הפתרונות לקהל הישראלי. מדובר ברכב ברמת אבזור גבוהה ומפנקת המאפשרת לנהגים למשפחותיהם פתרון מושלם".

ויש גם תג מחיר שעומד על 131,990 שקלים לגרסת הבנזין ו-133,199 שקלים לגרסת הדיזל. בקרוב נציג כאן בעז"ה נסיעת מבחן על הדגם החדש. הסקירה תעלה אי"ה במגזין 'ביזנעסופ"ש' בזמן הקרוב.

כתיבת תגובה