חדש על הכביש: פיאט טיפו סטיישן; החל מ-115,900 שקל

משפחת הטיפו של פיאט מתרחבת ומשיקה תצורת סטיישן. המכונית מצטרפת לגרסאות הסדאן וההאצ'בק. מה יש בה והאם היא יכולה להתאים לצורכי המשפחה החרדית?

טיפו סטיישן. צילום: יצרן

יבואנית הרכב 'סמל"ת' השיקה היום (ג) את פיאט טיפו סטיישן החדשה, עם רמת שימושיות גבוהה בזכות תא מטען גדול במיוחד, עד 1,650 ליטר בקיפול מושבים מלא. כאשר כל המושבים פתוחים מציע תא המטען "רק" 530 ליטרים. משפחת הטיפו המלאה מציעה כיום שלושה דגמים שונים: סדאן קלאסית, חמש דלתות האצ'בק ספורטיבית במראה, וגרסת הסטיישן החדשה שהושקה היום.

במכונית תמצאו מנוע 1.6 טורבו דיזל עם 120 כוחות סוס ומומנט של 1,750 ב-32.6 או מנוע 1.6 בנזין, 110 כוחות סוס עם מומנט של 4,500 ב-15.5. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית – כפולת מצמד בדיזל ופלנטרי בבנזין – אך חשוב להבהיר כי היבואנית לא ציינה כמה הילוכים יש בתיבות הללו.

במכונית פסי אורך רב שימושים בגג הרכב, חלונות אחוריים כהים, תא מטען מודולרי הכולל רצפה דו קומתית, תאי אחסון צדיים פריקים, וילון נגלל נשלף, קיפול מושבים ביחס 40/60 עם אפשרות לקיפול בסיס המושב עד להשטחה מלאה של המושבים. לצד זאת, בדגם הסטיישן תמצאו מערכות שמע ובידור, מערכת שמע Multimedia Uconnect, מסך מגע צבעוני 5", דיבורית BT, AUX/USB/BT AUDIO, פיקוד מגלגל ההגה, פיקוד קולי, שישה רמקולים, מערכת ניווט מבוססת אנדרואיד פלוס מצלמת רוורס (בתוספת תשלום).

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

מבחינת האבזור החיצוני תפגשו במכונית החדשה במראות צד חשמליות בצבע הרכב, ידיות בצבע כרום, חימום מראות צד, שלט מפתח קפיצי, תאורת יום DRL בטכנולוגיית לֶד וספוילר גג אחורי. האבזור בתא הנוסעים כולל בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור, גלגל הגה מתכונן לגובה ולמרחק (טלסקופי), מחשב דרך בקוטר 3.5" הנשלט מגלגל ההגה, משענת יד קדמית מתכווננת, City MODE (מצב להיגוי "רך" בנסיעה עירונית), ו-12 ליטר של תאי אחסון פנימיים. כל זאת לצד מערכת "עצור וסע" להקטנת צריכת הדלק והפחתת פליטות מזהמים בגרסת הטורבו, ושש כריות אוויר. מבחינת בטיחות תוכלו למצוא בין היתר את הגרסה החדשה של 'מובילאיי'.

והמחיר? סביר. החל מ-115,900 שקלים.

כתיבת תגובה