חיזוק משמעותי: דן הראל לתפקיד יו"ר חברת רכבת ישראל

השר כץ החליט למנות את אלוף (מיל') דן הראל לתפקיד יו"ר חברת רכבת ישראל, ההחלטה נועדה להעניק תנופה לפעילות הרכבת ולסייע לה במימוש מדיניות שר התחבורה ובעמידה ביעדים, בתחום רמת השירות והביצוע. המשימה הראשונה של הראל תהיה לוודא כי הרכבת המהירה לירושלים, תחל את פעילותה המלאה עד לערב ראש השנה, זאת בהתאם להנחיית השר כץ

נחוש לפטר. שר התחבורה וראש הממשלה עם דן הראל, יו"ר הרכבת | צילום: משה מילנר, לע"מ, פלאש 90

מינוי חדש ברכבת. שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, החליט, בהתייעצות עם שר האוצר, משה כחלון למנות את אלוף (מיל') דן הראל לתפקיד יו"ר חברת רכבת ישראל.

דן הראל כיהן בעבר בשורה של תפקידים בכירים בצה"ל וכן כמנכ"ל משרדי התחבורה והביטחון. הראל מכהן כיום כיו"ר דירקטוריון חברת נתיבי איילון, לאחר שמונה לתפקיד על ידי השר כץ, כדי לקדם את הקמת תשתית התחבורה הציבורית בגוש דן.

החלטת השר כץ למנות את הראל לתפקיד יו"ר הרכבת נועדה להעניק תנופה לפעילות הרכבת ולסייע לה במימוש מדיניות שר התחבורה ובעמידה ביעדים, בתחום רמת השירות והביצוע. המשימה הראשונה של הראל תהיה לוודא כי הרכבת המהירה לירושלים, תחל את פעילותה המלאה עד לערב ראש השנה, זאת בהתאם להנחיית השר כץ.

השר כץ החליט על מינויו של הראל לתפקיד בשל ניסיונו הרב בניהול מערכות גדולות ומורכבות. הראל צבר ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים ומיזמים ייחודיים, גם ברכבת ישראל ויסייע לה לעמוד באתגרים הגדולים הניצבים בפניה, בהתאם ליעדים שנקבעו על ידי שר התחבורה.

שר התחבורה ציין כי בפני הרכבת ניצבים אתגרים גדולים, הכוללים בין השאר את המשך תנופת הפיתוח של הרכבת והקמת תשתית מסילתית בכל רחבי הארץ, לצד העלאת רמת השירות לרמה הבינלאומית המקובלת.

"רכבת ישראל נמצאת כיום בתנופת פיתוח חסרת תקדים, הצפויה לשפר לאין ערוך את השירות לציבור. מדובר בין השאר בסלילת מאות קילומטרים של קווי רכבת חדשים והקמת תחנות רכבת חדשות, בכל רחבי הארץ", הוסיף השר כץ.

בשנת 2010 מונה דן הראל לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה וסייע בהובלת מהפכת התחבורה שמקדם השר כץ, באוויר בים וביבשה. לאחר מכן שימש הראל כמנכ"ל משרד הביטחון. במסגרת 36 שנות שירותו הצבאי שימש הראל בין השאר כסגן הרמטכ"ל, אלוף פיקוד דרום וראש אגף מבצעים במטכ"ל.

כתיבת תגובה