חלל תקשורת תגדיל את הכנסותיה מהמדינה בכ-34 מיליון דולר

החברה, בבעלות איש העסקים שאול אלוביץ' דיווחה היום כי היא מנהלת מו"מ להארכת ההסכם שלה עם המדינה ולהרחבת השירותים שהיא מעניקה וכי היא צפויה להגדיל את הכנסותיה בעשרות מיליוני דולרים

שאול אלוביץ, צילום: יח"צ

'חלל תקשורת', החברה שספגה מכה קשה עם הפיצוץ הלוויין 'עמוס 6' לפני יותר מחצי שנה, מדווחת היום (ה) כי היא מנהלת מו"מ מול המדינה במסגרתו היא צפויה להגדיל את הכנסותיה בכ-34 מיליון דולר. זאת לאחר שסיימה את השנה הקודמת (2016) בהפסד של 30 מיליון דולר ורשמה ירידה דרסטית של כ-30% בהכנסותיה.

מהדיווח של החברה עולה כי היא מתכוונת להגדיל את השירותים אותה נותנת למדינה באמצעות הלוויינים 'עמוס 7' ו'עמוס 3' ואף להאריך את תקופת ההתקשרות עם המדינה. בדיווח נכתב כי "התיקון צפוי לכלול התחייבות הדדית לאספקת וקבלת שירותי לוויין באמצעות קיבולת נוספת בלוויין עמוס 3 ובאמצעות קיבולת בלוויין עמוס 7, למשך תקופה של ארבע שנים.

"ככל שתאריך החברה את ההסכם שמכוחו היא מעניקה שירותים לגבי הלוויין עמוס 7 בשנה נוספת, יידונו ביניהם הצדדים לגבי הארכת תקופת השירות. כמו כן, התיקון מאריך את תקופת השירותים שמעמידה החברה לממשלה באמצעות קיבולת חלופית בלוויין אחר בשלושה חודשים נוספים, כאשר לממשלה זכות להארכת התקופה עד לארבעה חודשים נוספים".

כתיבת תגובה