5 מפעלים יתווספו לפארק התעשייה 'צבאים' בעמק בית שאן

פארק התעשייה שהיה במשך שנים מנומנם, קיבל זריקת מרץ עם החלטתם של משרדי הממשלה להוזיל משמעותית את עלויות פיתוח הקרקע במקום. שלושים מפעלים נמצאים בתהליכי קליטה וכניסה למתחם שנמצא על כביש 71

עזרא שמיר, מנכ"ל חברת הפיתוח. צילום: יח"צ

חמישה מפעלים חדשים אושרו לאחרונה על ידי וועדת האכלוס של מנהלת פארק התעשייה צבאים לקליטתם בתחומי הפארק. מדובר במפעלים יצרנים שמתוכננים לקלוט כ-300 עובדים.

חמשת המפעלים הם: חברת 'מדיקל' שמתמחה ביצור אביזרים מתכלים לחדרי ניתוח וקליניקות לשימושים רפואיים; מפעל ליצור רהיטים מיוחדים שבבעלותה רשת חנויות בפריסה ארצית; מפעל הרכבה לרכבים חשמליים קלים כמו קלנועיות, טרקטרונים ועוד; מפעל תעשייתי ליצור קירוים לשטחים ציבוריים על פי ידע טכנולוגי מתקדם; ומפעל למשקאות חמים.

לדברי עזרא שמיר, מנכ"ל חברת 'שני' המנהלת את פיתוח ושיווק פארק התעשייה שנמצא בעמק בית שאן, נמצאים נכון להיום כשלושים מפעלים שונים בשלבי קליטה ובתהליכים מתקדמים לקראת כניסתם לפארק. שמיר אמר כי ההשקעה הגדולה בפיתוח תשתיות הפארק והחלטה משותפת של משרדי הכלכלה והאוצר שהביאה להוזלה משמעותית בעלויות פיתוח הקרקע, תרמה להתעניינות חסרת תקדים בביקושים מצד יזמים ובעלי עסקים שרוצים להקים את מפעליהם בפארק צבאים.

כתיבת תגובה