חתונה באולם פאר – רק 10,000 שקל

אחוזת טל, מתחם אירועים יוקרתי שנרכש ע"י יד אליעזר, יפעל במתכונת של עלות בלבד עבור הציבור החרדי. עלותה המשוערת של חתונה באולמות המוקמים במקום יעמוד על 10,000 שקלים לכל אחד מהמחותנים, כולל האולם ומנות הסעודה. חיסכון לציבור המוערך במעל 10 מיליוני שקלים בשנה. יפתח בקיץ הקרוב.

אחוזת טל עד הלום. באדיבות המצלם

מתחם אירועים חדש עומד לפתוח את שעריו עבור הציבור החרדי באשדוד ובדרום. מאחורי היוזמה עומד ארגון החסד 'יד אליעזר' שצפוי להפעיל את האולם החדש בסטנדרטים גבוהים ועם זאת ישמור על רמת מחירים נמוכה במיוחד לאור העובדה כי 'יד אליעזר' מסבסד כל חתונה בסכומים משמעותיים.

כבר לפני כחצי שנה נחמתה העסקה בין ראשי ארגון 'יד אליעזר' למנהלי מתחם 'אחוזת טל' השוכן באזור התעשיה עד-הלום בפאתי אשדוד. העסקה שהוערכה אז בהיקף של כ – 40 מיליון שקלים כולל עלות שיפוץ המתחם והסבתו למטרתו, נועדה להבטיח כי לציבור החרדי בעיר ובאזור הדרום בכלל יהיה אולם מהודר לעריכת שמחות בפאר והדר, ובמחיר השווה לכל נפש.

בשבוע האחרון התכנסו במתחם האולם רבני אשדוד וערי הדרום וסקרו את התקדמות העבודות במתחם שיהפוך למתחם האולמות של הדרום. בסיור נכחו הגרש"ד גרוס, הגרח"פ הורוביץ, הגרצ"ה ויזניצר, הגר"ב שרייבר ועוד רבים מרבני אשדוד וערי הסביבה, כן נכחו בהתכנסות חברי מועצת העיר החרדיים.

הרבנים והעסקנים סיירו במקום והתכנסו ללגימת 'לחיים'. הרבנים שמעו כי עלותה המשוערת של חתונה באולמות המוקמים במקום יעמוד על 10,000 שקלים לכל אחד מהמחותנים, כולל האולם ומנות הסעודה. ושלפי התחשיב מדובר בחיסכון מוערך של מעל ל10 מיליוני שקלים בשנה לתושבי הדרום.

ארגון 'יד אליעזר' מפעיל כבר היום מספר אולמות שמחה בבני ברק (ארמונות פרידמן) ובירושלים (ארמונות וולף) וכעת יצטרף 'אחוזת טל' לאולמות המשרתים את הציבור החרדי כשעלות מנת חתונה עומדת על עשרות בודדות של שקלים.

ההבדל הגדול והחיסכון המשמעותי במחיר מתחדד לנוכח העובדה כי עד היום עמד מחירה של מנה ב'אחוזת טל' על מחיר התחלתי של 250 שקלים, ועתה באותו מתחם יוצעו למחותנים מנות במחיר מוזל, בדומה למחיר השמחות הנערכות באולמות האחרים של 'יד אליעזר'.

מיד לאחר רכישת המתחם החלו להתקיים בו עבודות שיפוצים בהיקף נרחב שיכשירו אתו לציבור החרדי. "מדובר בתכנון מורכב", אומר גורם המעורה בפרטים, "שכן יש צורך להתאים את מערך הכניסה והיציאה לאולמות, שלושה במספר, לגברים ולנשים בנפרד וכן להקים רחבות לעריכת החופה, שלוש רחבות נפרדות מפוארות ומהודרת". המטרה היא, כך אומרים היזמים, לאפשר עריכת שלוש חתונות בו זמנית במתחם ענק ורחב ידיים שיאפשר לכל אחת מהשמחות את הפרטיות שלה ואת התחושה שמדובר בחתונה יחידה הנערכת כעת במתחם.

הערכות הן שבעונת החתונות של קיץ תשע"ח יתקיימו במקום החתונות הראשונות.

סיור הרבנים האחוזת טל. באדיבות המצלם.

כתיבת תגובה