טיול חול המועד • אפשר לבקר בלונדון מבלי לקום מהכורסא?

היום תחל המכירה המוקדמת של משקפי המציאות המדומה של גוגל. ענקית הטכנולוגיה הצליחה לפתח משקפיים טובים יותר, מעוצבים יותר וזולים יותר ממתחרותיה שמשתלבים באופן מושלם עם שירותי גוגל השונים

להרגיש בתוך התמונה. צילום מסך.

הייתם רוצים לבקר ברחובותיה של לונדון מבלי לקום מהכורסא? כולם יודעים שעידן המציאות המדומה מאפשר זאת, אבל עם משקפי המציאות המדומה ש'גוגל' חשפה בתחילת החודש אפשר לעשות זאת בצורה הרבה יותר נוחה וריאליסטית.

מציאות מדומה ומציאות רבודה (אותו דבר, אך בתלת-ממד) כבר כאן. חברות רבות פתחו בשנים האחרונות שלל מוצרים שחלקם ישנו לחלוטין את מה שאנחנו יודעים על המציאות. טכנולוגיות שהיו בעבר בשימוש צבאי בלבד, הפכו מזמן לנחלת הכלל ויתרונותיה של המציאות הרבודה לאנושות כה רבים עד כי ישנם מי שמגדירים אותה כמהפכה התעשייתית החדשה.

ולא, לא מדובר בשיטוט ערטילאי ברחובותיה של פראג, אלא בכלי יעיל לשימושים רבים, החל מלימודים וכלה ברפואה, ביטחון ועוד. גוגל שהייתה הראשונה להציג משקפיים וירטואליים – גוגל גלאס – פרויקט שלא כל-כך הצליח מסיבות שונות, חשפה בתחילת החודש את משקפי המציאות המדומה שלה שיהיו גם זולים יותר מהמתחרים, וגם טובים הרבה יותר.

המשקפיים –  Daydream View- מדהימים בעיצובם ומותאמים באופן מושלם לשימוש בשירותים השונים שגוגל מציעה, ביניהם גם שירות 'סטריט וויו' במסגרתו תוכלו לבקר ברחובות גולדנ'ס גרין מבלי לקום מהכיסא. היום (ה) תתחיל המכירה המוקדמת בארצות הברית. המחיר צפוי לנוע סביב 80 דולר והמשקפיים עצמם יגיעו לחנויות בעוד כשבועיים.

כתיבת תגובה