'טעמן נדל"ן' מתעניינת ברכישת מתחם רשות השידור בירושלים

'טעמן נדל"ן' בוחנת את העסקה בשיתוף עם זרוע הנדל"ן של יבואנית הרכב קרסו – 'קרסו נדל"ן' וחברת 'אקה נדל"ן' ■ במתחם אמור להיבנות פרויקט יוקרה עבור הציבור החרדי

רשות השידור. צילום: יונתן זינדל | פלאש 90

חברת טעמן נדל"ן בוחנת אופציה של רכישת נכס במרכז העיר ירושלים בתוככי השכונות החרדיות.  בשוק הנדל"ן בירושלים מעריכים שטעמן נדל"ן, יחד עם שתי השותפות שלה בשכונת רוממה, יתמודדו על מתחם רשות השידור ברחוב תורה מציון, שיתפנה עם מעבר השידורים לתאגיד השידור החדש, באמצע 2017, כך לפי הפרסום ב'דה-מרקר'.

בשנים האחרונות מקדיש שלום חיים יותר זמן וכסף לעסקי נדל"ן, ואת הניהול השוטף של טעמן הוא השאיר בידי אחיו דרור. בחברת הנדל"ן המשפחתית, טעמן נדל"ן, מחזיק חיים ב–55%, בעוד ששני אחיו — דרור ונח, מחזיקים ביתרת המניות.

לפי הפרסום בד'ה-מרקר', לענף הנדל"ן נכנס חיים לפני כעשור, וגייס לשם כך את עו"ד שוקי ארז, לשעבר קצין בכיר במשטרת ירושלים, המשמש כיום מנכ"ל זרוע הנדל"ן של הקבוצה. השניים התחילו בעסקות קטנות בירושלים, בעיקר בשכונות החרדיות, והמשיכו בעסקות גדולות יותר במגזר, כמו מתחם האחוזה בשכונת רוממה בירושלים, פרויקט של כ–150 דירות יוקרה המשולב במתחם מסחרי, בשיתוף עם זרוע הנדל"ן של יבואנית הרכב קרסו וחברת אקה נדל"ן. שלוש החברות עומדים להקים פרויקט גדול במתחם תנובה בשכונת רוממה בבירה — מרכז מסחרי על שטח של 7,000 מ"ר, שיכלול 276 יחידות דיור.

לדברי ארז, החברה לא מכוונת באופן ספציפי לציבור החרדי, אלא מבקשת ליהפך לחברה גדולה, שתבנה עבור כלל הקהלים. "התחלנו בעסקות קטנות של בתים בודדים ומרכזי מסחריים קטנים. לאט־לאט ראינו שזה לא בשמים, ואפשר לעשות דברים גדולים יותר", אומר ארז.

לטעמן נדל"ן גם פרויקטים בצור הדסה ובמודיעין, אך המהלך הגדול ביותר שלה עד כה הוא רכישת מתחם בית החולים ביקור חולים במרכז ירושלים מידי ארקדי גאידמק ב–2015, תמורת 100 מיליון שקל. לדברי ארז, הם מתכננים להשאיר את בית היולדות הפועל כיום במתחם ביקור חולים ומופעל על ידי בית החולים שערי צדק, ובשטחים הסמוכים הם מקדמים תוכנית שתשלב בין מלונאות, מסחר ומגורים, על שטח של 9.5 דונמים.

כתיבת תגובה