יוגורט מהדרין של תנובה, מעכשיו גם בכד של 1.5 ליטר

כד היוגורט של 'תנובה' מהווה חידוש מרענן ומענה לצרכיה של המשפחה החרדית. מהיום הוא מגיע גם בכשרות מהדרין. ותנובה מעניקה יחד איתו גם מתכון קצר ומהיר להכנת מוזלי טעים ובריא

הכד החדש בכשרות מהדרין. צילום: יח"צ

'תנובה' מרחיבה את קו מוצרי היוגורט למהדרין ומשיקה יוגורט 4% שומן בכד עם תכולה של 1.5 ליטר בכשרות ועדת מהדרין תנובה. הטעם והמרקם הנעים, בשילוב היתרונות הבריאותיים, מקנים ליוגורט מקום של כבוד במדף מוצרי החלב.

כד היוגורט באריזת ליטר וחצי, נוח לאחיזה, מזיגה ואחסון. המחיר המשתלם והאריזה החסכונית, מהווים בשורה אמיתית ומענה משמעותי לצריכה משפחתית. כד היוגורט מתאים לשילוב במתכונים בהכנה עצמית, כדוגמת מוזלי, גבינות יוגורט בעשבי תיבול ועוד.

ליוגורט יתרונות רבים: הוא מכיל חיידקים ידידותיים המתסיסים את החלב ומקנים לו את הטעם החמצמץ, המוכר והאהוב ומעבר להיותו מרענן, טעים ובריא, מהווה מקור לסידן וחלבונים.

לרגל השקת כד היוגורט, מציעה תנובה מתכון מרענן להכנת מוזלי:

המצרכים הנדרשים: ליטר יוגורט, 2 כוסות גרנולה, 2 אגסים חתוכים לפרוסות, תפוח חתוך לקוביות, בננה חתוכה לעיגולים וחצי כוס דבש או סילאן להגשה.

אופן ההכנה: יוצקים את היוגורט לארבע קערות עמוקות, עורמים מעל את הגרנולה במרכז, מסדרים מסביב את הפירות, יוצקים את הדבש מעל ומגישים מיד.

כתיבת תגובה