יועצת משפטית חדשה לבנק לאומי: עורכת הדין עירית רוט

רוט שתשמש גם כראש החטיבה לייעוץ משפטי, צברה ניסיון רב בתחום הבנקאות. היא עבדה במחלקה המשפטית של בנק הבינלאומי, שימשה כיועצת המשפטית של סיטי-גרופ והייתה שותפה במשרד הרצוג פוקס נאמן

נמכר. בנק לאומי | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

מנכ"לית קבוצת 'לאומי', רקפת רוסק-עמינח, הודיעה היום (ד) כי עורכת הדין עירית רוט תצטרף להנהלת לאומי כיועצת משפטית ראשית ותשמש כראש החטיבה לייעוץ משפטי. רוט צפויה להחליף את עורך הדין חנן פרידמן, שעתיד להתמנות לתפקיד ראש חטיבת אסטרטגיה ורגולציה.

תאריך תחילת כהונתה של רוט טרם נקבע ומינויה כפוף לאישור של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל. רוט היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב. בחמש השנים האחרונות כיהנה כשותפה במחלקת בנקאות ומימון במשרד עורכי הדין 'הרצוג פוקס נאמן'.

לרוט ניסיון רב בתחום הבנקאות. קודם לכן כיהנה במשך למעלה מ-11 שנים כיועצת המשפטית הראשית של סיטי גרופ בישראל. בתפקידה זה הייתה שותפה להקמת סניף 'סיטיבנק' בישראל ולפיתוח עסקי סיטי בישראל. לפני כן שימשה כיועצת משפטית במחלקה המשפטית של הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ.

בתוך כך, דירקטוריון לאומי אישר את מינויו של אילן בוגנים, המכהן כיום כמנהל טכנולוגיות ראשי של הבנק, לתפקיד ממלא מקום ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות במקומו של דן ירושלמי, שהודיע לאחרונה על פרישתו. בוגנים ישמש בתפקיד זה עד למינוי ראש חטיבה קבוע.

כתיבת תגובה