יורדים לטיול בשטח? הדור הבא של הבאגי-טרקטורון כבר פה

קבוצת עופר אבניר, יבואנית BRP CAN-AM בישראל, מציגה את הדור הבא של דגמי הטורבו עם משפחת ה-X3 החדשה. המטרה: קביעת סטנדרט חדש בשוק רכבי הסופר – ספורט.

השחקן החדש בשטח. צילום: יח"צ

קבוצת עופר אבניר, יבואנית BRP CAN-AM בישראל, מציגה את הדור הבא של הבאגי-טרקטורונים שלהם: דגמי ה-Maverick X3, המציגים משפחת כלים חדשה לחלוטין.

זו תוכננה כבר משלב לוח השרטוט ועד ייצורם הסופי במטרה אחת – קביעת סטנדרט חדש בשוק רכבי הסופר ספורט והפיכתם לסמן ימני בקטגוריה בכל הקשור לעיצוב, כוח, עוצמה וחווית נהיגה מסעירה.

ה-Maverick X3 מוצע בשלוש גרסאות שונות המציעות רמות גימור חדשות, גרסת ה- R, ה- XDS וה- XRS הסופר ספורטיבית.

unnamed (43).

ה-X3 החדש משלב באופן מושלם בין מנוע סופר חזק בתעשייה עתיר מומנט והספק, ניהוג מדויק וחד ונוחות מופלאה, וקובע רף חדש של עוצמה מתפרצת לצד חדשנות טכנולוגית ועליונות בביצועים. הכל בכדי ליצור חוויית נהיגה חדשה בתחום ה-Side By Side, הכוללת גם עיצוב מוביל ביחס למתחרים.

משפחת דגמי ה-X3 מציעה עיצוב ייחודי ומסעיר, הגורם לאדרנלין לרוץ עוד לפני הנעת המנוע האימתני. ה-X3 החדש מרתק עיניים מכל כיוון שמביטים בו. מקור העוצמה שלו נמצא בשילוב שבין מכניקה מוכוונת ביצועים ועיצוב מבני כוחני. הכלי פוסל ולוטש במטרה למקד את תשומת הלב על הנהג והנוסע שלצדו. החזות החזקה שלו מתחילה בחזית המציגה את פנסי ה- LED הייחודיים שמזוהים עם שאר דגמי המשפחה, ממשיכה עם סביבת נהיגה מתקדמת שכוללת הנעה ללא מפתח (בלחיצת מתג) ומסתיימת בחלק אחורי אגרסיבי ואנרגטי.

unnamed (44)

הכלים החדשים מציעים תנוחת נהיגה נמוכה ומראה אגרסיבי, לנהג ולנוסע שלצדו. היא משפרת את החיבור שלהם עם המכונה ומעצימה את תחושות הנהיגה. הקונפיגורציה האמיצה הזו משפרת את תחושות הנהיגה וזו תורמת לתגובה מהירה יותר של הנהג בביצועים מקסימליים. כך למשל ה-X3 מציע מרווח גחון ייחודי של עד 38.1 ס"מ (וואו!) שמאפשר לו לתפקד מצוין בתנאים מדבריים, דיונות חול, סלעים או שבילים. הוא ניצב בעמדה גבוה ושלטת מעל הקרקע, והמרחב הזה מאפשר לו לתפקד באופן חסר פשרות. לכלי גם שדה ראיה רחב המאפשר לנהג לנהוג באופן ספורטיבי ובטיחותי. ה-X3 בנוי מסביב לנהג ובמרכז החשיבה הזו נמצאים מושבי ספורט שמגיעים מעולם מרוצי מכוניות הראלי בתכנונם ובארגונומיה שלהם. אלו בנויים כמקשה אחת וצורתם לא רק אוחזת בגוף הנהג, אלא גם תורמת לספיגה טובה יותר של המהמורות ולחלוקת משקל ולחצים אופטימלית כדי לשפר את נוחות הנסיעה לזמן ממושך. אפשרויות הכוונון של מושבים אלה מסייעות ליצור התמקמות מצוינת ממול ההגה – המושב מתכוונן לגובה בשיעור של 5.1 ס"מ ולאורך על גבי מסילות מוגנות מבוץ למרחק של 15.2 ס"מ. את כריות התמיכה ניתן להסיר בקלות לצורך ניקוי.

unnamed (46)

דגמי ה- X3 מציעים שלדה קלה, עם קשיחות משופרת לצד משקל קל יותר בהשוואה למתחרים. כל דגמי המשפחה בנויים משלדת פלדה 980 דו-שלבית סופר מתקדמת, אשר קלה משמעותית מפלדה רגילה. השלדה החדשה מציגה קשיחות משופרת ב- 53 אחוז! כנגד פיתול (קשיחות אלכסונית) בזמן שהיא קלה ב-20 אחוז! מזו של המתחרה הקרוב ביותר. לכלים החדשים כלוב בטיחות מוביל בקשיחות ובנוי מצינורות בקוטר 4.7 ס"מ (1.85 אינץ') שכולם מרותכים זה לזה ללא הברגות עם אזורי שירות ייעודיים במידה וזה זקוק לתיקון או החלפה. הכלוב עומד בכל התקנות ומייצר שכבת הגנה מצוינת מסביב לנהג והנוסע. בנוסף לאלו, כל הכלים מציעים כסטנדרט, מגן קדמי אינטגראלי, דלתות צד ומיגוני גחון העשויים מפוליאטילן מחוזק. דגם ה- XRS מציע בנוסף לאלו גם גג מלא ומיגון גחון חזק יותר להגנה משופרת.

עם בסיס הגלגלים שעומד על 259.1 ס"מ, ה- X3 ארוך יותר ב-30.5 ס"מ מממדיו של הפולאריס RZR טורבו והדבר משפר מאוד את כושר הנסיעה בשטח על ידי שיפור הנוחות וביטחון בנהיגה במהירויות גבוהות.

כל הדגמים מצוידים באותה מערכת בלימה עם כוח בלימה חזק במיוחד.

כראוי לדגם השובר את כל חוקי המשחק המוכרים בתחום ה- SBS, דגמי ה- X3 מציעים גם מנוע ספורטיבי חדש: ROTAX מוגדש המציע 154 כ"ס, CAN-AM. המנוע בנוי משלושה צילינדרים בנפח 900 סמ"ק והינו בעל מגדש טורבו, מצנן ביניים וניהול מנוע מתקדם. נתוני התפוקה שלו מציעים הספק שיא של 154 כ"ס המושגים ב-7,500 סל"ד  ומומנט שיא של 15.6 קג"מ המושג ב- 7,000 סל"ד. זמן ההאצה המדוד שלו מעמידה עד ל- 96 קמ"ש עומד על 4.9 שניות בלבד!

במקביל לכלי יש מצנן ביניים יעיל במיוחד המציע יכולת קירור מקסימלית. מאוורר גדול שמותקן עליו ומיקום נכון מבטיחים יעילות קירור גבוהה בכל תנאי נהיגה, גם האגרסיביים ביותר

ה- X3 מבטיח גם שימושיות גבוהה מאוד לרווחת הנוסעים עם תא כפפות נסגר בנפח 9.4 ליטר ובין המושבים ישנם שני מחזיקי כוסות ושקע חשמל 12 וולט דמוי שקע מצת. מאחור ישנו משטח הטענה שיכול לשאת עד 91 קילוגרמים ועליו ניתן להתקין בקלות ארגזי אחסון או תיק ציוד או הארכה לשטח הנשיאה.

מחיר: החל מ-172,950 ש"ח; מחיר במהלך תקופת ההשקה: החל מ-165,950 ש"ח

 

כתיבת תגובה