שימו לב! שינויים ברכבת הקלה בימי הזיכרון והעצמאות

ביום שני הבא יציינו בישראל את "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה" ולמחרת את יום העצמאות • 'סיטיפס', מפעילת הרכבת הקלה בבירה נערכת לשני שינויים עיקרים

הקו האדום הרכבת הקלה בירושלים | צילום: דוברות הרכבת הקלה

ביום שני הבא יציינו בישראל את "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה", ולמחרת את יום העצמאות ה-69 של מדינת העם היהודי בארץ ישראל. מפעילת הרכבת הקלה, 'סיטיפס', הודיעה על כמה שינויים עיקריים בפעילותה:

הראשון, סיטיפס תסיע חינם את הבאים לטקס הזיכרון הממלכתי שיתקיים בהר הרצל. החברה תציב, בבוקרו של יום הזיכרון, עמדה מיוחדת בתחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בין השעות 13:00-08:00, ובה יחולקו כרטיסים לבאי הטקס.

בנוסף, הרכבת הקלה התאימה את לוח הזמנים של הרכבות ביום הזיכרון וביום העצמאות על מנת לענות על הביקושים לנסיעה ברכבת בשעות השונות: ביום הזיכרון יופעל שרות רכבות מתוגבר ממרכז העיר לכיוון הר הרצל ובחזרה; במהלך ערב יום העצמאות, תפעיל סיטיפס את הרכבות הקלות לאורך כל הלילה. על פי הנחיית המשטרה, בשל החגיגות במרכז העיר תבוטל זמנית תחנת יפו מרכז במהלך הלילה ולא תתאפשר כניסה או יציאה מהרכבת בתחנה זו.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס, אמר: "אנו קשובים לציבור הנוסעים שלנו ומחוברים לנעשה בעיר. אנו פועלים כל העת במטרה לתת שירות טוב ויעיל לכלל הנוסעים בכל עת".

כתיבת תגובה