ישר לציי הרכב: הדור החדש של קיה ריו 4 דלתות על הכביש

קיה ריאו סדאן החדשה. צילום: יח"צ.

חברת 'טלקאר', יבואנית קיה בישראל, הודיעה כי החלה בשיווק קיה ריו 4 דלתות החדשה. היא מצטרפת לדגם ההאצ'בק, 5 דלתות, שהדור החדש שלו הושק בישראל לפני כמה חודשים.

דגם הארבעה דלתות מגיע בשתי נפחי מנוע. הראשון 1.4 – זהה לדגם 5 דלתות, והשני – מנוע 1.6 ליטרהמפיק 123 כוחות סוס ומומנט מירבי של 15.1 קג"מ ב-4,850 סל"ד. נפח תא המטען הורחב והוא עומד מעתה על 480 ליטרים. המשפחתית בדור החדשה ארוכה ב-32 ס"מ מדגם ההאצ'בק של ריו.

הקיה ריו החדשה הושקה בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז 2016. מכונית זו, השייכת לקבוצה B, היא הדגם השני הנמכר ביותר בעולם של היצרן הקוריאני, עם מכירות של כ- 450,000 יחידות ברחבי העולם בשנת 2016.הריו החדשה היא הדור הרביעי של הדגם.

העיצוב החיצוני מוגדר על-ידי קווים ישרים ומשטחים חלקים. בחזית, לובשת הריו את גרסת חרטום הנמר של קיה, עם פנסים ראשיים בעלי עיצוב חדש. גם בעיצוב הפנימי, קווים ישרים הנמתחים לרוחב לוח המכשירים עם פתחי אוורור אופקיים, המחליפים את פתחי האוורור האנכיים של הדגם היוצא. לוח המכשירים עצמו מוטה כעת כלפי הנהג, כשבמרכז הלוח נמצא מסך מגע 7.0 אינץ'.

מבחינת בטיחות הריו החדשה מצוידת כסטנדרט ב 6 כריות אוויר , וכן מותחני-קדם עם מגבילי עומס לחגורות הבטיחות הקדמיות, קורות להגנה מפגיעה בדלתות הקדמיות והאחוריות, מנעולי בטיחות לילדים ושחרור נעילת הדלתות עם חיישן פגיעה. בנוסף , כל הרכבים יצוידו במערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית .

המחיר: בין 113,900 ל-115,900 שקלים – תלוי במנוע.

2 תגובות ל: "ישר לציי הרכב: הדור החדש של קיה ריו 4 דלתות על הכביש"

  1. הריו החדשה ממש מסקרנת, רוצה ללכת לבדוק אותה מקרוב

  2. הקיה ריו נשמע רכב מעניין ששווה להתעקב עליו ולחכות לו..אני כבר מתחיל לחסוך

כתיבת תגובה