יש לכם ב.מ.וו סדרה 5GT או 7? גשו למוסך

'דלק מוטורס', יבואנית BMW בישראל קוראת לבעלי רכבים משני סוגים שונים, שיוצרו בין 12.2011 עד 6.2012 לגשת למוסכים בגלל אפשרות לכשל בכרית האוויר

ב.מ.וו סדרה 7. צילום: Art Konovalov | שטארסטוק

יצרנית הרכב BMW הודיעה על הצורך לבצע קריאה חוזרת (RECALL) לרכבים מסוג 5GT או 7 שיוצרו בין 12.2011 ל-6.2012 למניינם. קריאה חוזרת זו נועדה למנוע אפשרות לכשל בחיישן המרכזי של כרית האוויר. החשש לכשל בחיישן המרכזי של כרית האוויר נובע מעדכון תוכנה לקוי. במסגרת התיקון יוחלף חיישן כרית האוויר.

על פי הנחיות היצרן מומלץ שלא לעשות שימוש ברכב עד לתיקון התקלה. מדובר בסך-הכול ב-12 לקוחות. למרות שתיקון התקלה יארך 4 שעות בלבד – הם יקבלו רכב חליפי ממותג BMW במידה ויהיו מעוניינים בכך. הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל בימים הקרובים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים.

לבדיקה האם מספר הרישוי כלול בהוראה ניתן לבדוק באתר www.bmw.co.il או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.

התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי BMW מטעם דלק מוטורס – ויש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

כתיבת תגובה