אופל מציגה שני דגמים חדשים – כאן בישראל

חברת 'ש.י.ר שלמה' מרחיבה את משפחת אופל אדם בישראל ומתחילה לשווק את אדם S – גרסת ביצועים ספורטיבית לרכב המוכר והאופנתי, סוג של מיני-קופר לעניים

אופל אסטרה. צילום: יצרן

אופל אדם S משלבת את כל התכונות המוכרות של האדם, עיצוב מרהיב, איכות חומרים גבוהה, אבזור עשיר ואפשריות התאמה אישית ומוסיפה להן נופך ספורטיבי עם ביצועים מעולים.

באדם S מנוע 1.4 בעל מגדש טורבו המספק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ המתקבלים במלואם בין 2,750 ל-4,500 סל"ד, מה שמבטיח זמינות כוח מרבית בכל תנאי הדרך. יחד עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה קרובים וקצרים המכונית מספקת תאוצות קצרות ונמרצות, כשהיא מגיע ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות בלבד.

הודות למשקל הקל, לשלדה המוקשחת ולכיול הספורטיבי של המתלים מעניקה האדם התנהגות ספורטיבית וחדה, לצד אחיזת כביש גבוהה. השילוב בין המנוע החזק והמתקדם לשלדה הספורטיבית יותר חווית נהיגה מרגשת בעיר, בכביש המהיר ובדרכים מפותלות.

באופל לקחו את העיצוב המוצלח והייחודי של האדם שזכה לפרסים ושבחים רבים והעצימו אותו, זאת על ידי הוספת סממנים ספורטיביים ואווירודינמיים. הפגוש הקדמי עוצב מחדש עם כונסי אוויר מוגדלים שנועדו לשפר את קירור המנוע. חצאיות צד ספורטיביות וספויילר אחורי משלימים את המראה  השרירי ואגרסיבי יחד עם חישוקי אלומיניום קלים ומעוצבים בקוטר 17 אינטש.

תא הנוסעים הספורטיבי והורסטילי של האדם שודרג גם הוא, עם ציפוי עור יוקרתי בצבע הרכב לגלגל ההגה, ידית ההילוכים וידית בלם היד, לצד דוושות אלומיניום ספורטיביות ומושבי ספורט תומכים בריפוד יוקרתי דמוי עור.

מחירה של המכונית בישראל, עומד על 119,900 ש"ח בלבד, מה שהופך אותה, לטענת היבואנית ל"קטנה הספורטיבית המשתלמת ביותר בישראל".

מכונית השנה באירופה

במקביל, 'ש.י.ר שלמה' הביאה לכאן גם את הדור החדש של הדגם הנמכר ביותר שלה: אסטרה. היא זכתה בכינוי "מכונית השנה באירופה לשנת 2016" ו"המכונית הטובה ביותר שאופל בנתה מעולם".

אופל אסטרה החדשה היא דור חמישי לשושלת האסטרה המצליחה ממנה נמכרו עד כה למעלה מ-12 מיליון מכוניות ברחבי העולם. האסטרה החדשה תוכננה מאפס תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב והדגש של אופל על איכות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.
עם האסטרה החדשה צפויה אופל להמשיך את תנופת ההצלחות שלה בשוק הישראלי, כשהיא תציע ללקוח חבילה יוצאת דופן של ביצועים, בטיחות ואיכות במרכבי האצ'בק 5 דלתות וספורט טורר.

האסטרה החדשה מביאה איתה סגנון עיצוב דינאמי יחד עם נגיעות ייחודיות מקוריות, לצד יעילות, ביצועים וחיסכון מושפעים ישירות ממשקל ואווירודינמיות, שני תחומים בהם האסטרה החדשה ביצעה זינוק גדול. למרות המידות הקטנות יותר לעומת הדור הקודם, האסטרה החדשה מציעה מרווח פנים משופר לנוסעים מלפנים ומאחור, הודות לתכנון חכם ויעיל של תא הנוסעים וניצול מרחב מקסימלי. תא המטען הוא מהגדולים בקבוצתו והוא בנפח של 370 ליטר, כשעם קיפול המושבים מתקבל חלל עצום בנפח של 1,210 ליטר. האסטרה ספורט טורר אורכה ב-33 ס"מ מהאסטרה האצ'בק ומעניקה שימושיות גדולה עוד יותר, עם תא מטען גדול ומרווח ונפח הטענה מרבי של 1,570 ליטר.

לאסטרה החדשה לוח מכשירים חדש המשלב חומרים איכותיים, רכים ועמידים שנראו עד כה רק במכוניות גדולות ויקרות. זאת לצד הקפדה על איכות ההרכבה ואבזור שופע הופכים את תא הנוסעים של האסטרה החדשה לחוויה של איכות ונוחות לכל המשפחה.

בדור החדש מנוע 1.4 ליטר חדש ועוצמתי, המשלב מגדש טורבו והזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה. אלו מאפשרים למנוע האסטרה להפיק הספק מרבי של 150 כ"ס ו-25 קג"מ המתקבלים על פני רצועת כוח רחבה שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד. זאת, לצד חבילת ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות המתקדמת ביותר בתעשיית הרכב הנסמכת על רדאר חכם ומערך מצלמות, באמצעותם מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת מערכת התראות מקיף לנהג על סכנות בדרך.

הדור הקודם של האסטרה, בתצורת הסטיישן, היה אחד הרכבים הטובים ביותר שביצעתי עליהם מבחן דרכים; כנראה הטוב ביותר בקטגוריית המשפחתיות. בקרוב נבדוק האם הדור החדש באמת השתפר עוד יותר.

המחיר יעמוד על 131,900 שקלים להאצ'בק ו-132,900 לגרסת הסטיישן.

 

אופל אדם S. צילום יצרן
אופל אדם S. צילום יצרן

1b6ec0c5-9613-414e-99fb-cfc4ce40bf8e

 

כתיבת תגובה