כך נראה קניון רגע לפני שפותחים אותו | צפו בסרטון

השבוע נפתח קניון מבשרת החדש הממוקם מעל מחלף הראל. רבים באו להציץ במבנה בו הושקעו קרוב לרבע מיליארד שקל. אם לא יצא לכם לעשות זאת, הנה הזדמנות להציץ אל תוך קניון חדש, רגע לפני פתיחתו לקהל הרחב

פנים הקניון החדש. צילום: אלי יהודאי | יח"צ

מי לא ביקר בחייו בקניון? מי לא התרשם מהפאר וההדר שמאפיינים את מרבית הקניונים בארץ, ובעיקר בחו"ל. אבל מהו קניון אם לא עוד מוסד פונקציונאלי בו מתקיימת פעילות מסחר. מה ההבדל בין קניון איילון לרחוב רבי עקיבא בבני ברק. ומה ההבדל בין קניון מלחה לרחוב מלכי ישראל, או יותר נכון "גאולה" בירושלים?

אז זהו, שיש הבדל והוא לא בא לידי ביטוי רק במחירים. לא במחירי השכירות הגבוהים, דמי הניהול ו"קנס" הפדיון למ"ר שנגבים מהסוחרים, ולא בעלות שמתגלגלת בסופו של דבר אל כתפי הצרכנים. הוא בא לידי ביטוי בחוויית הקנייה שבאה לידי ביטוי במיזוג האוויר, במקומות החנייה, בפינות החתלה ואפילו באבטחה.

אבל כמה אנשים ראו קניון מבפנים רגע לפני הפתיחה? כמה אנשים ראו קניון ריק ולא בשל מיתון או מלחמה (ל"ע ול"ע), אלא בשל עבודות ההכנה? בסרטון הרצו"ב תוכלו לקבל הצצה של מספר דקות לקניון מבשרת החדש, רגע לפני שנפתח.

הקניון, בבעלות אנשי העסקים רמי לוי ועורך הדין עדי סודאי, נפתח השבוע לאחר שלוש שנים של בנייה. הוא הוקם בהשקעה כספית שנאמדת בסכום של כרבע מיליארד שקל(!) ומיקומו, צמוד למחלף הראל, על כביש מספר 1, ועל ציר הדרך הראשית המובילה לרמת רזיאל, צובה ובית הרפואה הדסה עין כרם, מבטיח לו זרם נאה של מבקרים. עבורכם זו הזדמנות להציץ לתוכו כמבקרים וירטואליים ולראות כיצד נראה קניון רגע לפני הפתיחה החגיגית.

כתיבת תגובה