לא רק בירושלים ותל אביב, מרחב עבודה פתוח גם בעמק חפר

בקמפוס רופין שבעמק חפר ייפתח בחודש הבא מרחב עבודה (האב) לעצמאים ויזמים, על שטח של כ-2,200 מ"ר. המרכז החדש שעונה לשם 'ירוק' מציע מחירים תחרותיים במיוחד אל מול המחירים הנגבים באזור המרכז

עמק חפר. צילום: גיל יערי | פלאש 90

מגמת ה"האבים" הולכת ומתרחבת. ההאבים, אותם מרחבי עבודה לעצמאים ויזמים כמותם ניתן למצוא באזור המרכז ובירושלים, מגיעים גם לפריפריה. גם עמק חפר עלתה על מפת מרחבי העבודה הפתוחים ומרכזי הליווי ליזמים. ובחודש הבא ייפתח במכללת רופין מרכז 'ירוק' שמציע מרחבי עבודה ב"אופן ספייס" או במשרד סגור תמורת סכומים נמוכים מהנהוג במרכז הארץ.

ירוק מציע בשלב הזה מחירי הרצה כמו למשל מנוי אישי במרחב הפתוח או במשרד עם עמדה בודדת במחיר של 1,200 שקלים לחודש, כאשר למשכירים לארבעה חודשים ברצף, מובטח חודש רביעי חינם. החל מהחודש החמישי פוחת המחיר ל-900 שקלים.

ויש גם חידוש שלא תמיד ניתן למצוא במרחבי העבודה במרכז הארץ. מנוי על בסיס יומי באופן ספייס, במחיר של 75 שקלים לאדם. מרכז ירוק משתרע על שטח של 2,200 מ"ר ומציע לצד מרחבי העבודה הפתוחים גם משרדים עם שתיים ושלוש עמדות עבודה, חדרי ישיבות, אולם כנסים, בית קפה ומעבדת ייצור שתספק פתרונות ליזמים שמבקשים לייצר אב טיפוס למוצר.

נציין כי אך באחרונה הוקמו בירושלים ובבני ברק האבים ייעודיים לציבור החרדי שמציעים מרחב עבודה מותאם לדרישות ההלכה ולהווי החיים החרדי.

כתיבת תגובה