למרות הפגרה: אשר יכנס את ועדת המשנה לבטיחות בדרכים

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים, בראשותו של חבר-הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה' תתכנס מחר • בתוכנית: מעקב אחר יישום דו"ח שפרסמה הועדה, ודרכים לבלימת הקטל בדרכים

ח"כ יעקב אשר. צילום: Hadas Parush | פלאש 90

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים, בראשות חה"כ יעקב אשר (יהדות התורה), תתכנס מחר – שלישי, י"ז באלול –  לישיבה ראשונה בה תחל במעקב אחר יישום דוח השימוע הציבורי שפרסמה ועדת הכלכלה לפני כחודש ובדרכים נוספות לבלימת הקטל בדרכים. כזכור, אשר החליט לזמן את הדיון לנוכח הקטל בכבישים, שכבר גבה מאז תחילת השנה האזרחית הנוכחית את חייהם של כ-270 בני אדם.

יושב-ראש ועדת המשנה אמר בשבוע שעבר כי יוביל בוועדת המשנה מעקב רצוף ואפקטיבי אחר יישום דוח השימוע, כדי להסיר חסמים ולהוציא את הדוח לפועל.

לדבריו, "בכוונתי להמשיך במתווה שהחלה בו הוועדה בשימוע, שהוביל יושב-ראש ועדת הכלכלה,ח"כ איתן כבל, כדי להביא לטיפול מעמיק ולעשות הכול כדי למנוע תאונות קטלניות – ולשם כך הוועדה תתכנס גם בפגרה. הטיפול בקטל בדרכים הוא רב זרועי וכולל תחומים רבים בהם הטיפול בתשתית, בחינוך באכיפה וענישה ועוד, ואני מצפה לשיתוף פעולה מלא של כל בכירי משרדי הממשלה והשרים הנוגעים בדבר. ועדת המשנה תעקוב ותפקח על עבודת הממשלה, כדי להוציא את הדוח מהכוח אל הפועל וכדי לעשות הכל לחסום את המגפה הקטלנית בכבישים".

כתיבת תגובה