מאזדה 2 החדשה – עכשיו בישראל

מתיחת פנים לדגם הסופר מיני הפופולרי מאזדה 2: דגש מיוחד על תחושת האיכות והבגרות של הרכב, שיפור מורגש באיכות ונוחות הנסיעה, איכות החומרים, בידוד הרעשים, ותא הנוסעים

צלום יח"צ

'דלק מוטורס', יבואנית מאזדה, מציגה את מתיחת הפנים לדגם הסופר מיני הפופולרי מאזדה 2.

ב-2015 הפתיעה מאזדה את העולם בהשקת הדור החדש של המאזדה 2, כחלק מתנופת דגמים חדשה לגמרי ששמה דגש על ערכי "המאזדה החדשה": מעוצבת יותר, טכנולוגית יותר, יוקרתית יותר, ייחודית יותר ומהנה יותר לנהיגה. באמצעות השקת המאזדה 2 הוכיחה החברה שניתן לבצע את השינוי הדרמטי במוצריה לא רק בדגמים היקרים והגדולים יותר (CX-5, מאזדה 6 ומאזדה 3).

מתיחת הפנים הנוכחית, טוענת היבואנית, לוקחת את פילוסופיית "המאזדה החדשה" הנוכחית לשלב הבא והיא חלק מעדכונים ושינויים בלתי פוסקים שעושה היצרנית בכל דגמיה בפרקי זמן קצרים מהנהוג בתעשייה. במתיחת הפנים של המאזדה2 בחרה היצרנית לתת דגש מיוחד על תחושת האיכות והבגרות של הדגם.

מבחינת הופעה חיצונית – הדגם החדש נשאר "נאמן למקור", ומוסיף לו אלמנטים קטנים התורמים לרוח הכללית: גימורי פלסטיק שחורים בחזית הרכב הוחלפו בגימורי כרום, פנסי הערפל הוחלפו בפנסי ערפל מסוג LED עם בתי פנסים בגימור שחור מבריק. פס קישוט בצבע הרכב הוחלף בפס קישוט בצבע אפור מטאלי. כל אילו ועוד יחד משדרים יוקרה מאופקת.

חומרי הגלם של תא הנוסעים עברו שדרוג שכתוצאה ממנו שופרה משמעותית לא רק הופעתו של הדגם, כי אם גם חוויית הנהיגה ברכב. בין השינויים הבולטים: גלגל הגה בעיצוב מעודכן לשיפור האחיזה בהגה ותפעול הפקדים, תצוגה גראפית מעודכנת ללוח המחוונים כך שתהיה נוחה יותר לשימוש הנהג ותשדר בגרות ובהירות, כך גם עודכן עיצובו של צג מערכת ה-MZD Connect ומערכת התצוגה העילית כעת צבעונית וגדולה יותר.

כיול מחודש למאפייני המתלים, הבולמים והמייצבים הקדמיים והאחוריים, ואף למערכת ההגה, שיפרו במידה ניכרת את נוחות הנסיעה של הרכב, יציבותו ותחושת הביטחון של הנהג והנוסעים.

בנוסף, לראשונה הותקנה ברכב גם מערכת ה-GVC (G Vectoring Control) החדשה של מאזדה, המייצרת איכות נסיעה ושליטה טובה יותר ברכב ומחזקת את רמת הבטיחות וההנאה של הנהג ושל הנוסעים.

בידוד הרעשים טופל במוקדים רבים. ראשית נוספו חומרי בידוד רעשים במוקדי הרעש העיקריים ברכב: תא המנוע, דלת תא המטען ובתי הגלגלים. השמשה הקדמית הוחלפה בשמשה הקדמית המותאמת לדגמי המאזדה2 המצוידים במנוע הדיזל, לו יכולת בידוד רעשים משמעותית יותר.

המאזדה2 תוצע עם מנוע SKYACTIV-G בנפח 1.5L המספק 112 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית SKYACTIV-DRIVE בת 6 הילוכים ובמגוון רמות גימור, לצורך התאמה מושלמת לקהל המגוון של קטגורית הרכבים הקטנים: Active, Dynamic, Sport ו-Pure White.

כמו כן, כל דגמי המאזדה2 יצוידו כסטנדרט במערכת MobilEye.

ברמות גימור בהן מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות החופפות להתרעות מערכת ה-Mobileye, תינתן עדיפות לפעולת המערכות המקוריות.

גרסת הכניסה Active כוללת 6 כריות אוויר ומערכות ABS ו-DSC, מערכת שמע מקורית הכוללת דיבורית BT, חיבור USB ו-4 רמקולים, 4 חלונות חשמל, בלמי דיסק אחוריים, מערכת ה-GVC החדשה ומתג ה-Sport.

כחלק מהרוח החדשה הנושבת במותג מאזדה, תחל 'דלק מוטורס' לשווק מהדורות מוגבלות מקוריות של דגמי מאזדה השונים. מהדורות אילו יופיעו מעת לעת ויציעו חבילה ייחודית בכמות רכבים מוגבלת.

הסנונית הראשונה היא המהדורה המוגבלת Dynamic Red בדגמי המאזדה2.

המהדורה המוגבלת Dynamic Red האולטרה-מודרנית מבוססת על דגם ה-Dynamic וכוללת את אותה רמת אבזור עשירה והופעה חיצונית.

השוני הגדול הוא בעיצוב וגימור תא הנוסעים. דגמי ה-Dynamic Red מחליפים את הגימורים השחורים בתא הנוסעים (קונסולה מרכזית, שידה מרכזית, גימור דלתות פנימי) בגימורים לבנים בוהקים עם דוגמה ייחודית ומוסיפים להם גימורים דמויי-עור לבנים בדלתות, טבעות גימור אדומות סביב פתחי מיזוג האוויר, וגולת הכותרת: מושבים בצבע אדום כהה עם דוגמה ייחודית תואמת לדוגמת הגימורים הלבנים המעטרים את תא הנוסעים.

35 יחידות בלבד יגיעו לישראל, ובצבעי מרכב ספציפיים: לבן פנינה, שחור סילון, אפור מטאור, כסף אפרפר, אדום עשיר וארגמן.

מחירים: החל מ-99 אלף שקלים.

צילופ יחצ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה