מגיע לכם יותר אטרקציות במבצע 1 פלוס 1

עשרות אטרקציות בכל רחבי הארץ בהטבה מיוחדת למחזיקי כרטיס ישראכרט החברים במועדון 'מגיע לך יותר'. בין האטרקציות: החווה של חוה, מאחורי הדבש, בית הבד של הגולן, טרקטורוני חלום עולמי ועוד

מאחורי הדבש כפר חב"ד. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

חברי תכנית 'מגיע לך יותר' של 'ישראכרט' ייהנו בחופשת בין הזמנים מהטבות אחד פלוס אחד חינם בכניסה לעשרות אטרקציות לכל הגילאים בכל רחבי הארץ. המגוון הרחב של האטרקציות המוצעות לחברי התכנית בקיץ הקרוב, מאפשר לכל אחד, בכל גיל, ליהנות מפעילויות מתאימות ומעניינות במיוחד עבורו.

הילדים בטח ישמחו לבלות ב'חווה של חוה' וב'מאחורי הדבש', והגדולים יותר ייהנו במקומות אחרים כמו טיולי טרקטורונים, בית הבד של הגולן ועוד עשרות אטרקציות שיספקו להם מגוון רחב של אפשרויות, ויגרמו לחופשה המשפחתית המתוכננת להיות בלתי נשכחת.

בין האטרקציות המוצעות לחברי תכנית מגיע לך יותר נמצאים גם הגן הלאומי עמק צורים, אקשן פארק, מרכז מבקרים אדיר, קשת מיצים טבעיים מהגולן, טרקטורוני חלום עולמי, שילה הקדומה ועוד.

ההטבות מיועדות לאלפי חברי תכנית מגיע לך יותר של ישראכרט שנהנים מידי חודש מהטבות והנחות קבועות המותאמות לאורח החיים והרגלי הצריכה של הציבור החרדי במגוון תחומים ולכל הגילאים.

 

כתיבת תגובה