מד"א וחברת הביטוח 'פספורט-כארד' ישתפו פעולה בחו"ל

שני הגופים הודיעו היום כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בחו"ל שיכלול הטסות רפואיות, סיוע רפואי בחו"ל לאחר שבשנתיים האחרונות שיתפו פעולה באסונות טבע בנפאל וטורקיה. מנכ"ל מד"א: הזדמנות להרחבת הפעילות לחו"ל

מנכ"ל מד"א בחנוכת תחנת ביתר עילית. אילוסטרציה: יעקב לדרמן | פלאש 90

'מגן דוד אדום' וחברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל 'פספורט-כארד' (PassportCard) דיווחו היום (ה) כי חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו תסייע מד"א לחברת הביטוח בניהול אירועים רפואיים מורכבים למבוטחיה השוהים בחו"ל.

שיתוף הפעולה בין השניים יכלול בין היתר, הטסות רפואיות, הפעלת אמבולנס מעופף, ליווי רפואי אווירי, סיוע רפואי בחו"ל, וניהול רפואי של אסונות ופיגועי טרור גדולים בהם מעורבים לקוחות החברה השוהים בחו"ל.

במסגרת שיתוף הפעולה נקבע כי במידה ויוחלט על ידי פספורט-כארד כי יש להעניק סיוע רפואי לפצועים בחו"ל, יישלח רופא או פראמדיק של מד"א למקום האירוע, יעניק טיפול רפואי ראשוני וילווה את הפצוע לארץ בטיסה. בהגיעם ארצה, אמבולנס של מד"א יפנה את הפצוע מנמל התעופה לבית הרפואה.

למעשה, שיתוף הפעולה בין מד"א לחברת הביטוח החל כבר באפריל 2015 בעת הטיפול בנפגעי רעידת האדמה בנפאל. שתי החברות שיתפו פעולה גם באירוע הטרור בטורקיה, לפני פחות משנה, והוציאו במשותף שני מטוסי אמבולנס לחילוץ הנפגעים הישראלים והחזרת מבוטחי פספורט-כארד ארצה תוך פחות מ-12 שעות.

יואל אמיר, מנכ"ל פספורט-כארד, אמר היום כי "אין ספק ששיתוף פעולה כזה מרחיב את מעגל השותפים העסקיים שלנו ותומך בצמיחה המואצת שלנו בישראל, כמו גם בפעילות העסקית שלנו בחו"ל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "שיתוף הפעולה עם פספורט-כארד מהווה בשבילנו הזדמנות להרחבת פעילות הארגון לחו"ל ושמירת חיי אזרחי ישראל גם מחוץ לגבולות המדינה. אנו מודים על ההזדמנות הזו ונעשה כל שביכולתנו להפקת המרב משיתוף פעולה מבורך זה".

כתיבת תגובה