מה משותף לפורד, אמאזון, סיסקו, וולמארט וסיטי? – סייבר ישראלי

החברות הרב לאומיות ייפגשו עם חברות סייבר ישראליות בתערוכת הסייבר המובילה בעולם RSA. אירוע הסייבר יתקיים ב- 16-20/4 בסאן פרנסיסקו, וצפויים להגיע  אליו כ- 25,000 מבקרים וכ- 9000 מציגים

מתקפת סייבר, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

אירוע הסייבר הגדול והחשוב בעולם יתקיים ב- 16-20/4 בסאן פרנסיסקו, ארה"ב וצפויים להגיע  אליו כ- 25,000 מבקרים וכ- 9000 מציגים שיחשפו את טכנולוגיות הסייבר החדשניות ביותר.

השנה יציגו בתערוכה מעל ל- 70 חברות ישראליות. מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ומטה הסייבר הלאומי מובילים השנה משלחת בהשתתפות 54 חברות סייבר ישראליות, להן יתואמו מפגשים עסקיים עם עשרות חברות בינלאומיות מובילות, אשר הביעו עניין בטכנולוגיות הסייבר הישראליות ויגיעו במטרה לבחון אפשרות לקיום שיתופי פעולה עסקיים.

בין החברות הבינלאומיות שישתתפו השנה: פורד, מיקרוסופט,  HP, אמאזון, סיסקו, Citi bank, וולמארט, VM Ware, Anheuser-Busch, Intuit ועוד.

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה מסר: " משרד הכלכלה והתעשייה ממשיך לפתח את תעשיית הסייבר הישראלית והשנה ישתתפו בביתן הישראלי ב- RSA 54 חברות ישראליות, המספר הגבוה ביותר של חברות ישראליות בתערוכה. הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה והתעשייה, שוקדות בימים אלה על תיאום מאות פגישות עבור חברות המשלחות הישראלית.

תערוכת RSA משקפת את השינויים הטכנולוגיים המרכזיים והחידושים בעולם הסייבר שמשפיעים על חברות ענק בכל תחומי החיים: ציוד רפואי, פיננסים, בנקאות, תקשורת, ריטייל ועוד. ישראל היא מעצמת סייבר עולמית ומושכת אליה השקעות רבות מכל העולם ומכל החברות הגדולות בעולם כמו אמזון, וולמרט, בנקים מובילים כגון דויטשה בנק ועוד. אנו נמשיך לסייע לחברות הישראליות לייצא ולהצעיד את הכלכלה הישראלית קדימה"

לדברי גדי אריאלי, מנכ"ל מכון היצוא: "תעשיית הסייבר הישראלית היא מהמובילות בעולם, עם טכנולוגיות פורצות דרך בהגנה מתקדמת כנגד איומים ברשת והוא מושך אליו קהלים מתעשיות שונות בעולם. התעשייה הישראלית חדשנית מאוד ומתאימה עצמה לאיומי העתיד, החל מהגנה על האינטרנט בבית ועד הגנה על מוסדות ממשלתיים וחברות ענק. כיום קיימות יותר מ- 350 חברות סייבר ישראליות, 70 מהן קמו בשנת 2017. בין הטכנולוגיות שיציגו החברות הישראליות באירוע: טכנולוגיות סייבר להגנה על מוסדות פיננסים ובנקים, הגנה על תשתיות קריטיות, זיהוי התקפות סייבר בזמן אמת, הגנת מידע בענן, זיהוי ביומטרי של התנהגות הגולש והגנה על מידע רפואי.  היקף ההשקעות בחברות סייבר ישראליות הסתכם בשנת 2017 בכ- 814 מיליארד דולר, המהווים כ- 16% מסך השקעות העולמי בתחום הסייבר. בשנת 2017 נרכשו 14 חברות סייבר ישראליות בסכום כולל של B$1.4. המספרים הללו מראים באופן מובהק את ההתעניינות העולמית בפתרונות סייבר ישראליים."

יצוין כי מכון היצוא, מינהל סחר חוץ ומערך הסייבר הלאומי הקימו יחידת סייבר משותפת המעניקה סל רחב של כלים ושירותים המסייעים לחברות הישראליות להשתלב בשוק העולמי ולממש את הפוטנציאל העסקי הנרחב הטמון בו.

כתיבת תגובה