מותג היוקרה Miele מנגיש את מוצריו לקהל הרחב

'אלקטרה סחר' החליטה להנגיש את מוצרי המותג היוקרתי Miele לקהל הרחב וממשיכה את  הצלחת המהלך שיושם בנובמבר אשתקד ובבסיסו שיווק של תנור ומכונת כביסה במחירים השווים לכל כיס

תמונת אווירה גלרי הרצליה

בחודש נובמבר אשתקד החל המהלך להנגשת מוצרי המותג והוצעו מס' מוצרים  במחירים נמוכים ממחירי המותג Miele המשווקים בישראל. לאור היקפי המימוש הגבוהים וההשפעה החיובית שהייתה למהלך על המודעות למותג, החליטה חברת  אלקטרה להעמיק את הפעילות ולשווק דגם נוסף של תנור בנפח פנימי ענק של 76 ליטר במחיר חסר תקדים של 3,990 ₪ בלבד. בנוסף, תוצע מכונת כביסה במחיר חסר תקדים של 3,990 ₪ בלבד. בדומה לכל מוצרי המותג Miele גם מוצרים אלו נבדקים לשימוש של 20 שנים ומבטיחים אמינות ואיכות גבוהה לאורך זמן כיאה למותג עילית. המותג הגרמני Miele, הינו שם נרדף לאיכות מהמעלה הראשונה, לאמינות ובעיקר למוצרים לכל החיים.

ראובן יהושע , מנהל אלקטרה סחר: "מדובר בבשורה של ממש לצרכן הישראלי. אנו מברכים על ההחלטה של Miele המשתלבת עם התוכנית האסטרטגית של אלקטרה מוצרי צריכה להנגיש את המותג למגוון רחב יותר של קהלים, קהלים שמכירים את המותג ואיכות מוצריו אך נמנעו מלרכוש אותו עקב שיקול כלכלי".

כחלק מיישום המהלך, יוצעו בחנות MIELE GALLEY החל מה- 15.11 תנור דגם H 2265 B של Miele לצד מכונת כביסה דגם WDA101 תחת תג מחיר של 3,990 ₪.

 

כתיבת תגובה