מי הביא את הסינים לישראל?

איש השיווק של פברואר על פי איגוד השיווק הישראלי, הוא יובל אטד שפלטפורמת המסחר הוירטואלית שהקים, הפכה בתוך כשנתיים לאחת המובילות בין אתרי המסחר הסיניים במרשתת

רוני שוצר- פלאש90

איגוד השיווק הישראלי בחר ביובל אטד, מייסד ויו"ר האתר 'צ'יינה ביי' (chinabuy), לאיש השיווק של פברואר האחרון. צ'יינה בי הפך בתוך שנה לאחת מפלטפורמות המסחר הווירטואלי החזקות בישראל.

בעידן בו רבים בוחרים לרכוש מוצרים שונים באמצעות המרשתת, בעיקר מאתרים בחו"ל, בשל המחירים היקרים בארץ, חשיבותה של פלטפורמת מסחר אלקטרונית עולה עשרות מונים.

אטד הקים את צ'יינה ביי יחד עם ג'ו זאנג והאתר הצליח להתברג בין שלושת האתרים המובילים בשוק הסיני בקטגוריית המסחר הדיגיטלי. צ'יינה ביי קיים בסך הכל שנתיים והוא כבר הצליח למצב את עצמו כאתר מוביל עם אחוזי חשיפה גבוהים מאוד כאשר יותר מ-420 אלף גולשים מבקרים בו מידי חודש.

באיגוד השיווק הישראלי אמרו כי "האיגוד מכיר במהלך השיווקי של השקת אתר חדש, ובניית מותג מאפס עד לאתר שנחשב בתוך כשנה בלבד לאחד המובילים בקטגוריה שלו, תוך החדרה לשוק של רכישות מסין של מוצרים בקטגוריות חדשות".

עוד מתברר כי לנוכח ההצלחה הגדולה בישראל, בחרו אטד ושותפו להקים פלטפורמות דומות בצ'כיה, ברומניה, בקניה ובטנזניה. כאמור, יובל אטד הוא איש השיווק של פברואר על פי איגוד השיווק הישראלי.

כתיבת תגובה