מלון ראשון יוקם ביוקנעם בפרויקט שישלב תעשייה ומסחר

הוועדה המקומית אישרה ליזמית הנדל"ן שבבעלותו של שי ניסים את שינוי ייעודה של קרקע בצפון העיר שבגליל התחתון מתעשייה למסחר, משרדים ומלון, ואיפשרה את יציאת התוכנית לדרך. הבנייה תצא לדרך בתחילת 2019

הדמיית הפרויקט ביוקנעם

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ביוקנעם אישרה את שינוי ייעודה של קרקע באזור התעשייה, שיאפשר את הקמת המלון הראשון בעיר שבגליל התחתון.

את המלון תקים יזמית הנדל"ן חברת לי מרשל, בבעלותו של שי ניסים, שרכשה את הקרקע, בגודל 3,842 מ"ר, בפינת הרחובות התנופה והקידמה באזור התעשייה, ממינהל מקרקעי ישראל. הקרקע, שייעודה המקורי היה תעשייה מעורבת בלבד, נרכשה בתמורה לסכום של כ-7 מיליון שקלים.

לי מרשל ביקשה להקים על הקרקע מתחם מעורב של מסחר, משרדים ובית מלון, אשר יכלול 3 קומות חניון מתחת למפלס הקרקע, קומת קרקע מסחרית, 6 קומות משרדים, ו-2 קומות עליונות של מלון, והגישה לעירייה תוכנית לשינוי התב"ע (תוכנית בניין העיר) בחלקה.

יצוין כי תוכנית המתאר על הקרקע איפשרה במקורה זכויות בנייה של 360 אחוזים משטח הקרקע (13,831 מ"ר על קרקעי), ושלוש קומות תת קרקעיות, בגודל 11,526 מ"ר, על פני 6 קומות.

הוועדה המקומית אישרה לה את שינוי ייעוד הקרקע למסחר, משרדים ומלונאות, ובנייה לגובה של 9 קומות, אך בכפוף לזכויות הבנייה המקוריות של תוכנית המתאר.

בהתאם, בכוונת לי מרשל להקים במקום קומפלקס ייחודי, אשר יכלול שלוש קומות של חניון בגודל 1,900 מ"ר, קומת מסחר בגודל 560 מ"ר, 6 קומות משרדים בשטח של 8,200 מ"ר ושתי קומות של מלון, על שטח של 2,000 מ"ר, שיכלול 50-52 חדרי מלון.

המלון יכלול לובי מרווח, חדרים מפוארים, אולם כנסים בגודל 400 מ"ר, מרפסת בגודל 300 מ"ר הצופה לנוף, וכן ספא וחדר כושר לרווחת באי המלון. סך ההשקעה הכולל בתוכנית מוערך בסכום של כ-120 מיליון שקלים.

מייסד ומנכ"ל לי מרשל, שי ניסים, אמר השבוע כי הוא גאה לבנות את בית המלון הראשון בעיר יוקנעם, שבעיניו היא פנינה של ממש בגליל התחתון. "העיר נבנתה בין הרים ויערות, ונהנית מנוף נפלא לכרמל ולעמק יזרעאל. התחברותה של העיר לכביש 6 יצרה לה נגישות מושלמת, שמשכה חברות היי טק רבות ואוכלוסייה צעירה ואיכותית. המלון יהיה מלון עסקים בוטיקי, ברמה גבוהה מאוד, ואנו כבר נמצאים במגעים מול חברות מלונאות בכירות לניהולו של המלון. אני מעריך שהעבודות על המתחם יתחילו בעוד כשבעה-שמונה חודשים, בתחילת 2019" אמר ניסים.

כתיבת תגובה