מנכלי"ם מהעולם יפגשו בתל אביב עם החדשנות הישראלית

שבוע החדשנות של YPO מפגיש חדשנים גלובליים עם הניסיון הישראלי בחדשנות, אירוע ייחודי בישראל יציג תובנות פורצות דרך ממובילי המחשבה הכי חדשניים בתחום

חדשנות shutterstock

כחלק משבוע החדשנות השנתי השלישי של YPO – ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים, YPO יארח את InnovNation – תכנית לסטודנטים ויזמים צעירים מכל העולם שהוקמה ביוזמת משרד הכלכלה, משרד החוץ והאוניברסיטה העברית בירושלים. המפגש שיעסוק בניסיון הישראלי בחדשנות 2018 ויתקיים בתל אביב, יתמקד באופן שבו מנהיגים מתמודדים עם ההזדמנויות והאתגרים של ישראל תוך הדגשת רוח החדשנות של המדינה.

שבוע החדשנות של YPO הוא סדרה של יותר מ-50 אירועים שמתקיימים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם מה-7 עד ה-11 במאי 2018, בהשתתפות חדשנים גלובליים דינמיים שיתכנסו כדי לשתף אסטרטגיות עסקיות הטובות מסוגן וגם תובנות עכשוויות ורלוונטיות שמזינות חדשנות ומעצבות את עתיד העסקים בעולם בעשורים הבאים.

ב-InnovNation – הניסיון הישראלי בחדשנות 2018, הנושא המוביל יהיה חדשנות ושיבוש, שיתמקד במבט של 360 מעלות על מערך מגוון של הזדמנויות עסקיות חדשניות בישראל. המשתתפים יתנסו בטכנולוגיות והפיתוחים הכי חדישים בתוכנה, כולל סיבובים מהירים במכון המחקר מספר 1 מחוץ לארצות הברית – מכון ויצמן למדע – וגם תובנות ייחודיות על חדשנות בניידות, מזון, חברה, הומניטריות, אנרגיה נקייה/ ירוקה, מים, ביוטק, רפואה ועוד.

באירוע המנהיגים גם יקבלו הזדמנות להתנסות במרכזי חדשנות חדשים במסדרון ההזנקים שדרות רוטשילד, שבו רבים מהפיתוחים הכי מתקדמים בתל אביב נעשים ומוכלים בין בנייני "באוהאוס" שמפורסמים בכל העולם.

"ישראל ידועה בתור "אומת הסטארט אפ", והאירוע הזה יספק לחברים הרבה הזדמנויות ייחודיות להסתכל על העתיד מבעד לעיניים של חדשנים, משבשים וממציאים", אומרת יו"ר משותפת של InnovNation וחברת YPO ורד אהרון, המייסדת של Get & Start Over.

האירוע יציג מנהיגים בכירים במימשל, אקדמיה, עסקים וטכנולוגיה, ביניהם אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות של ישראל, פרופסור דניאל זייפמן, נשיא מכון ויצמן למדע, יוסי ורדי, חלוץ בענף ההייטק ושותף בהקמת +85 מיזמים שונים, כולל ICQ, יובל רבין, נשיא ויו"ר W.T.P. ישראל, יובל שחר, מייסד ב-Innovation Endeavors, דן שכטמן, מחזיק הקתדרה למדע החומרים ע"ש פיליפ טוביאס בטכניון – מכון טכנולוגי לישראל וזוכה פרס נובל בכימיה, אורי לוין, מייסד משותף של ווייז, גידי גרינשטיין, מייסד ונשיא רעות.

שבוע החדשנות של YPO הוא אירוע גלובלי שבו החברות הכי חדשניות בעולם משתפות את ההשראה והתובנות שלהן. שבוע החדשנות של YPO מיועד למנהיגי YPO שאחראים לחזון, אסטרטגיה, מידע וטכנולוגיה ואחראים על יצירת חדשנות – על פני ענפים ומגזרים.

באמצעות אירועים שייחודיים לשבוע החדשנות, שידורי וידיאו דו-כיווניים חיים ואירועים בשידור חי, מנהיגים עסקיים ילמדו איך לא לפגר אחרי מגמות חדשנות בקנה מידה גלובלי, לחדש ולשבש פרקטיקות בענף, לטפח ולפתח רעיונות יוצרי ערך בארגונים ולהשפיע באופן חיובי על קהילות, תעשיות והעולם.

אירועי חדשנות ייחודיים נוספים יתקיימו בין ה-7-11 במאי 2018 בערים חשובות ביניהן סידני, אוסטרליה; לונדון, אנגליה; ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב; סנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית; עמק הסיליקון, קליפורניה, ארה"ב.

 

כתיבת תגובה