מנכ"ל חדש לאלעל – גונן אוסישקין סמנכ"ל הסחר של החברה

סמנכ"ל הסחר באלעל גונן אוסישקין מונה למנ"כל החברה, ויחליף את המנכ"ל הפורש דוד מימון הוא צפוי לחפוף את המנכ"ל הנכנס קודם מינויו משך כמה שבועות.

ממתינים להתנצלות ישירה מהמנכ"ל | גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על בראיון שהעניק בעבר לאתר 'ביזנעס'

חברת אלעל מודיעה כי סמנכ"ל הסחר בחברה גונן אוסישקין מונה למנ"כל החברה. אסישקין יחליף את המנכ"ל הפורש דוד מימון ששימש בתפקידו בארבע השנים האחרונות ומסיים קריירה של 13 שנה באלעל. הוא צפוי לחפוף את המנכ"ל הנכנס קודם מינויו משך כמה שבועות.

אוסישקין החל את עבודתו באלעל לפני כארבע עשרה שנה, תחילה כטייס ולאחר מכן בתפקידים ניהוליים שונים. ב10 השנים האחרונות התמקד בחטיבת המסחר ואף הפך להיות ראש אגף תכנון מחסרי, כמנהל אסטרטגיה תכנון וארגון ולבסוף כסמנכ"ל הסחר בחברה. במסגרת תפקידיו הוביל את תהליך הרכש הגדול בתולדות אלעל בעסקת מטוסי הדרימליינר, יחד עם גורמים נוספים בחברה.

אוסישקין, החל את עבודתו באל על בשנת 2004. במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כטייס בצי 747-400, לאחר מכן כיהן כ-12 שנה בתפקידים ניהוליים שונים, מהן 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו"ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות.

גונן אוסישקין, בעברו טייס קרב בחיל האוויר, ובעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

אוסישקין שנבחר פה אחד ע"י מועצת הנהלים של אלעל אמר היום: " אני מודה על הבחירה ועל האמון שמועצת המנהלים נתנה בי. אני בטוח שיחד עם כל עובדי החברה המסורים נמשיך ונצעיד את אל על אל מול האתגרים הניצבים לפניה, למען לקוחות החברה ובעלי המניות שלה".

כתיבת תגובה