מנכ"ל 'תרו' מתפטר. בחברה מחפשים מנכ"ל במשרה מלאה

חברת התרופות הישראלית שנמכרה בעל-כורחה לענקית התרופות 'סאן פארמה' מהודו, הודיעה כי מנכ"ל החברה בשנים האחרונות יחזור להודו בסוף השנה. דירקטוריון החברה הודיע כי בכוונתו למצוא מנכ"ל שיתמקד אך ורק ב'תרו'

מפעל תרופות ישראלי. אילוסטרציה. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

'תרו' תעשיות פרמצבטיקה הודיעה בסוף השבוע שעבר כי המנכ"ל שלה, קאל סונדרם, הודיע לדירקטוריון על כוונתו להתפטר מתפקידו עד סוף שנת הכספים הנוכחית. סונדרם יחזור להודו, למלא משרה בכירה במטה הגלובלי של 'סאן פארמה' אחרי שיסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה.

דירקטוריון החברה יחל בתהליך פורמלי למינוי מנכ"ל שיתמקד אך ורק בתרו. המנכ"ל הנוכחי יסייע באיתור מנכ"ל חדש כדי להבטיח חפיפה והעברת תפקיד חלקה ומוצלחת למחליפו.

בהתייחסו לשינוי, אמר דיליפ שאנגבי, יו"ר הדירקטוריון של תרו: "בשם כל מועצת המנהלים של תרו, ברצוני להודות לקאל על תרומותיו הרבות לחברה – הענקת מנהיגות משמעותית בתקופה מאתגרת גם לחברה וגם לענף, המחויבות והמסירות שלו להיות הכוח המניע מאחורי הכיוון האסטרטגי של תרו, והובלת החברה במסלול צמיחה יציב ועקבי – שהביא לביצועים פיננסיים ותפעוליים חזקים".

המנכ"ל המתפטר, סונדרם, אמר: "אני אסיר תודה שזכיתי להשתייך לתרו בארבע השנים האחרונות כחבר במועצת המנהלים ושלוש שנים כמנכ"ל. אני גם גאה במה שהצוות של תרו השיג בתקופה הזאת. לפי כל אמות המידה, הביצוע של החברה בשנים האחרונות היה טוב מאוד, וכתוצאה מכך תרו ממוצבת היטב להמשיך לצמוח ולהצליח", והודה לחברי הדירקטוריון ולעובדי החברה.

תרו הייתה חברה ישראלית מובילה בתעשיית התרופות שנמכרה לאחר מאבק משפטי מתוקשר לסאן פארמה ההודית. תרו נסחרת בוול סטריט ונחשבת לחברה מובילה בתעשיית התרופות.

כתיבת תגובה