מנת השפים של 'קפה קפה' זכתה בתואר צ'מפיון שף

לאחר טעימת 800 מנות, נבחרה המנה הזוכה בתחרות 'צ'מפיון שף' בה השתתפו מאות שפים וטבחים מכל רחבי הארץ. מנת הגמר הזוכה היא זו של קבוצת השפים של 'קפה קפה'

המנה המנצחת. צ'מפיון שף. צילום: יח"צ.

לאחר ארבעה חודשים של תחרות בה השתתפו שש-מאות שפים, טבחים ומלצרים מרחבי הארץ שעובדים ברשתות 'קפה קפה', 'לחם ארז', 'פרש קיטשן', 'לחם בשר' ועוד. נבחר הזוכה בתואר "צ'מפיון שף" עם המנה המנצחת מבין כל המנות שעלו לשלב הגמר. המנות כולן הוכנו בסגנון חופשי ובתום התחרות הוכתרה המנה המנצחת.

במשך כל חודשי התחרות, בכל שלב נבחרה משימה אחת לפיה סוננו המתמודדים, בין המשימות: בישול בבירה, התמודדות עם חומר גלם בהפתעה, בישול בניחוח איטלקי ועוד.

המנה הזוכה הייתה מנת פילה בקר בליווי קובינייה במילוי טרטר כבש, צ'יפס ארטישוק, קרם קשיו, פטריות מלך היער, צלפים וסלסת תבלין. הזוכה ושף הקבוצה, ניר מזרחי, ירכיבו יחד מנה מיוחדת עליה יוכל להתענג הקהל הרחב בתפריט החדש.

בהערת אגב, נציין כי טרטר הוא בשר נא וחובה לבדוק שהוא הומלח והודח כדין. עוד נציין כי בתי קפה רבים ברשת קפה קפה מחזיקים בכשרות מהודרת. הרשת מונה למעלה מ-152 סניפים בפריסה ארצית וזו השנה השנה החמישית ברציפות שהיא מופיעה ברשימת הסופר-ברנדס של ישראל, והשנה השמינית ברציפות בה היא מופיעה במדד 100 המותגים המובילים של גלובס.

כתיבת תגובה