מערכת הפעלה חדשה תאפשר תמיכה באפליקציות ג'אווה

אין זה סוד כי מכשירים קטנים בעלי משאבים מוגבלים מתקשים להתמודד עם הרצת ג'אווה. פיתוח חדש הכולל מנוע הרצת ג'אווה, יאפשר למפתחים בתחום ה"אינטרנט של הדברים" להריץ ג'אווה, ואף לנקות ולתקן באגים אפילו מרחוק

בשורה טובה למפתחים. אילוסטרציה: Dean Drobot | שאטרסטוק

'ווינד ריבר' השיקה מערכת הפעלה זמן אמת שמוסיפה תמיכה באפליקציות ג'אווה במערך התמיכה של החברה אשר כולל שפת C/C++. מפתחים בתחום ה-IoT (אינטרנט של דברים) יכולים להשתמש ב- Micro Runtime של ווינד ריבר לתכנון יישומים המביאים את יתרונות ג'אווה לפיתוח מערכות משובצות. בין היתר יעילות פיתוח משופרת וניידות של קוד, וכן תיקון באגים מרחוק, תוך חסכון כספי ומתן הזדמנויות ליצירת הכנסות חדשות.

Micro Runtime פותר למעשה את הבעיה הנפוצה של תמיכה בג'אווה במכשירים קטנים עם משאבים מוגבלים. הוא מספק מנוע הרצת ג'אווה משובץ שעבר אופטימיזציה, וכולל ערכת פיתוח תוכנה מלאה מבוססת Eclipse על גבי שרת חלונות או לינוקס. הפיתוח החדש מאפשר לפתח, לנפות באגים, ולפרוס אפליקציות ג'אווה עבור מכשירים מבוססי VxWorks. המשתמשים יכולים למנף יכולות של מיליוני מפתחי ג'אווה, ולעשות שימוש חוזר באפליקציות קיימות על גבי ההשקעות שכבר בוצעו ב- VxWorks וישנן לא מעט כאלו.

כתיבת תגובה