מתחת לחגורה • הקמפיין המבריק של יחימוביץ' נגד ניסנקורן

המרוץ לראשות ההסתדרות מתחמם ובמטה הבחירות של יחימוביץ' משחררים את הרסן. איך הצליחו אנשי יחימוביץ' 'לעקוץ' את ניסנקורן עם תקציב המיליונים שלו עצמו? כל הפרטים • ויש גם וידיאו מהשטח…

קמפיין הבחירות של יחימוביץ' לראשות ההסתדרות

בעוד רוב יועצי התקשורת, האסטרטגים ומנהלי מטות הבחירות רגילים "להתמודד" מול ססמאותיו ואסטרטגיית הקמפיין של היריב, התמודדות שפעמים רבות עולה להן במחיר לא זול, בחרו במטה הבחירות של שלי יחימוביץ' באסטרטגיה הפוכה ויצירתית ביותר.

אנשי המטה של חה"כ שלי יחימוביץ', המתמודדת בבחירות לראשות ההסתדרות – ראש בראש מול היו"ר המכהן אבי ניסנקורן, לקחו את סלוגן הבחירות של ניסנקורן, שכותרתו "מעשים ולא דיבורים" והשתמשו בו בשביל להוכיח את "מעשיו" של ניסנקורן.

בשלט חוצות ענק שנתלה אתמול נכתב: "הי זאת שלי. זה השלט היחיד שאפרסם עליו. תשאלו את עצמכם על  חשבון מי לצד השני יש מיליונים לשלטי חוצות. הבחירות להסתדרות 23.5.17". מסתבר כי במטה הבחירות של יחימוביץ' הבינו כי האזרחים מרגישים שהשביתות הרבות, כמו גם האיומים לכך, שתדירותם גברה באחרונה פי כמה וכמה, לא הוסיפה לניסנקורן אהדה רבה בדעת הקהל, וזה בלשון המעטה.

הלכו אלה ויצרו קמפיין יצירתי ביותר שמבוסס על ה"מעשים" של ניסנקורן, אבל המעשים שהוא היה מעדיף שלא יעלו לכותרות. "שאלתם את עצמכם מי מממן את שלטי החוצות הראוותניים שיו"ר ההסתדרות תולה בכל רחבי הארץ לקראת הבחירות לראשות ההסתדרות? התשובה פשוטה – אתם. בואו ננצח יחד את המנגנון המסואב והבזבזני. ב-23 במאי מצביעים שלי.", כתבה יחימוביץ' ברשת החברתית.

כתיבת תגובה