מתלבטים כיצד להתפרנס? גשו לייעוץ ואבחון תעסוקתי עם המומחים בתחום

במרכז 'הכוון' מציעים אבחונים תעסוקתיים, הכוונה וייעוץ מקצועי על ידי יועצים בכירים, ליווי מקצועי פרטני לבחירת מסלול לימודים המתאים לכישורים וליכולת של כל אחד ואחד.

מרכז הכוון - אבחונים

דילמה לא פשוטה עומדת בפני רבים המבקשים לצאת ולהתפרנס בכבוד. אפשרויות התעסוקה מגוונות והצעות העבודה רבות. אבל במה כדאי לבחור – בטכנאות? ניהול? אולי תכנות? מה הכי מתאים לי? כדי שתבחרו במקצוע המתאים לכם ביותר, כדאי שתעברו במרכז 'הכוון תעסוקתי' בני ברק.

במרכז 'הכוון' מציעים אבחונים תעסוקתיים, הכוונה וייעוץ מקצועי על ידי יועצים בכירים, ליווי מקצועי פרטני לבחירת מסלול לימודים המתאים לכישורים וליכולת של כל אחד ואחד. האבחונים התעסוקתיים והייעוץ המקצועי נעשים על ידי מומחי 'הכוון', מיסודם של משרד העבודה והרווחה ועיריית בני ברק, וניתנים במחיר מסובסד.

בנוסף, בהכוון מסייעים למעסיקים ולדורשי העבודה בכל ימות השנה, באיתור והשמה של עובדים פוטנציאלים ובמקביל מסייעים בכתיבת קורות חיים ואימון בראיונות עבודה ובמקביל עורכים קורסים מתקדמים במגוון מקצועות מובילים, על מנת לאפשר לכל מי שחפץ בכך ליהנות מהכשרה מקצועית מקיפה ובתנאים אטרקטיביים ולזכות לפרנסה מכובדת ומכניסה בעתיד.

לדברי מנהל המרכז להכוון תעסוקתי, ר' דוד שכטר: "במרכז 'הכוון תעסוקתי' בני ברק אנו מציעים מכלול של שירותים שנועדו אך ורק לדבר אחד – לסייע לחפצים בכך להשתלב בשוק העבודה. אנו מפנים דורשי עבודה למשרות המתאימות ובשכר מכובד כמו גם לקורסים מקצועיים שונים שבחלקם ניתנים מלגות מימון וקיום. כל פעילות המרכז הינה במטרה אחת – כדי שאף משפחה בבני ברק לא תישאר ללא פרנסה חלילה".

כתיבת תגובה