נכס מושלם. למה כדאי להשקיע עוד כמה דולרים? | צפו בסרטון

מצאתם נכס מושלם בחו"ל. כזה שיעניק לכם תשואה יותר טובה מאשר בישראל ובזכותו אולי תוכלו לחסוך בקלות לחתונות הילדים. איזה יופי! אבל היי, מי אמר לכם שמה שאתם רואים בתמונות אכן נראה כך גם במציאות?

לפני שאתם חולמים על הדולרים. אילוסטרציה: max sattana | שאטרסטוק

אתם ממש רוצים לרכוש את הנכס הזה בחו"ל. הוא עושה רושם טוב ואתם משוכנעים שהוא יניב לכם תשואה שתאפשר לחסוך לחתונות הילדים או לחיות טוב יותר. אבל… מי מבטיח לכם שמה שאתם רואים, קוראים ושומעים, אכן נכון.

שמעתם על פוטושופ? מי מבטיח לכם שהתמונות המהממות שראיתם לא עברו "טיפול" אוהב בידיה של גרפיקאית מוכשרת? מי אומר שלא מדובר בבית ישן ורקוב מבפנים, מעבר לטפטים המרשימים והריהוט המהודר?

האמת היא שקל מאוד לבדוק זאת. לא. לא קל כמו כאן בארץ שהכל נמצא במרחק נסיעה. אבל קל הרבה יותר מאשר לעלות על מטוס ולבזבז יומיים-שלושה. מה עושים? מחפשים חברות שזה תחום ההתמחות שלהן. בחו"ל ובמיוחד באמריקה, ישנן הרבה חברות כאלה. אפשר למצוא גם מתווכים מקומיים שמעניקים את השירות הזה.

זה שירות בדיקה פשוט מאוד שעשוי לעלות בין 100 ל-300 דולר. במסגרת השירות החברה תבדוק עבורכם את הנכס. ותשלח לכם דוח טכני מפורט. בחלק מהמקרים, במיוחד כאשר מדובר בחברות שמעניקות גם שירותי שמאות, תקבלו גם הערכת שווי שתקל עליכם עוד יותר לדעת אם הנכס הזה "שווה" לכם או לא.

idan1

כתיבת תגובה