נצבים-וילך | השבוע בתמונות • מהסכמי גג לאפליית חרדים

לא הספקתם להתעדכן בחדשות השבוע? אין לכם זמן? אין דבר. הידיעות החשובות של השבוע במרחק לחיצה. כנסו למדור השבועי החדש שלנו – השבוע בתמונות. תוכלו ללחוץ על כל תמונה כדי לעבור לידיעה המלאה

צילומים: נתי שוחט, מרים אלסטר, הדס פרוש, מישל פתאל, רועי חלימה, בסאל עווידאת, יצחק הררי | פלאש 90

אתמול (חמישי) הגישה המדינה לבג"ץ את תגובתה לעתירה החרדית נגד האפליה בהגרלת 'מחיר למשתכן'. רכבת ישראל השיקה השבוע לוח זמנים חדש שחלקו כבר החל לפעול ביום רביעי האחרון.

ואם כבר רכבת, בתל אביב הניחו את קרון לדוגמא וחנכו את מכונת הכרייה החמישית שכורה את מנהרות הרכבת הקלה מתוך תקווה שבעוד ארבע שנים נראה אותה על המסלול. אשרי המאמין. באופן מפתיע, אחרי כישלונות חוזרים ונשנים במכרז רמת בית שמש ה', מיתוג מחודש עשה את העבודה ולמעלה מ-150 קבלנים ויזמים גילו עניין בשכונה החדשה שמיועדת לציבור הכללי.

ואם כבר מיתוג מחדש, התרגיל השיווקי של 'אופל ישראל' הצליח להפתיע אותנו. כנסו למדור 'פרסום ושיווק' ותופתעו. חבר הכנסת משה גפני הפתיע השבוע כאשר טען שמרבית החרדים אינם לומדים (מה שנכון). בני ברק לא הפתיעה עם ירידה דרסטית של 54% במספר העסקאות שנערכו בה ברבעון השני של השנה.

התחלנו בבג"ץ ונסיים איתו. בג"ץ דחה את העתירה לאפשר תחבורה ציבורית בשבת ושלח את העותרים לכל הרוחות. הנימוק, אם תהיתם, היה טכני גרידא. העותרים אינם מייצגים שום חברת תחבורה ציבורית (וסביר להניח שכולם בעלי רכבים). השאלה היא האם ניתן לראות בכך אות לבאות וכוונה לצמצם את זכות העמידה בבג"ץ לתכליתה החוקית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

 

 

כתיבת תגובה