נתקעתם בלי מזומן לבייביסיטר? לבנק הפועלים יש אפליקציה

הפועלים ישיק בחודש הקרוב אפליקציה חינמית לשירות לקוחות כל הבנקים. האפליקציה תאפשר תשלום והעברות כספים במזומן במהירות ובקלות מהסמארטפון. החידוש: החיוב יתבצע רק במועד חיוב כרטיס האשראי

אפליקציית בנק הפועלים (אילוסטרציה). צילום מסך גוגל פליי

בנק הפועלים ישיק בחודש הקרוב את 'Bit', אפליקציה חינמית שתאפשר ללקוחות כל הבנקים להעביר כסף באמצעות הסמארטפון ללא עלות. האפליקציה החדשה שפיתח הבנק תאפשר לכל אחד להעביר כספים, בקלות ובמהירות, לאנשי הקשר שלו בסמארטפון.

האפליקציה החדשה מבית בנק הפועלים, תושק כאמור במהלך חודש דצמבר ומה שיפה בה הוא שהיא מיועדת ללקוחות כל הבנקים. האפליקציה יוצרת חוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה, ומאפשרת לפעול דרך הסמארטפון ללא הצורך בארנק, צ'קים, כרטיסים או מזומנים. השירות ניתן ללא עלות לכל הציבור.

האפליקציה פותחה בעקבות צורך אותו זיהו אנשי בנק הפועלים בקרב לקוחות הבנק, שדיווחו כי הם זקוקים לפיתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יום יומיים לאנשים אחרים – באופן בטוח ונגיש.

"אפליקציית Bit מהווה פריצת דרך בשירותי התשלומים לכל אזרח בישראל, מבלי קשר לבנק אליו הוא שייך", אמר רונן שטיין, הממונה על החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בבנק הפועלים. שטיין הוסיף ואמר כי "מדובר בשירות שמשנה את האופן בו אנחנו מעבירים כספים, ואין לנו ספק כי לקוחות כל הבנקים ימצאו בו שימוש רב. עבורנו, זהו נדבך משמעותי נוסף במגוון השירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו בסמארטפון, שהופך להיות כלי מרכזי לביצוע פעולות בנקאיות".

איך עובדת אפליקציית Bit?

לאחר הורדת האפליקציה ותהליך רישום קצר, יוכל כל משתמש לבצע העברת כסף לכל אחד מאנשי הקשר שלו (בהתאם לתנאי השירות). הזיכוי יבוצע מיידית בחשבון הבנק של איש הקשר שאליו מעבירים, ואילו מבצע ההעברה יחויב רק במועד החיוב החודשי של כרטיס האשראי שלו. פרטי חשבון הבנק של מקבל התשלום לא יהיו ידועים למעביר הכסף, ומקבל התשלום יקבל SMS בכל פעם שיועבר אליו כסף. בשלב זה סכום ההעברה יוגבל ל-1,500 שקל.

מי ירוויח מהאפליקציה החדשה?

בראש ובראשונה אין ספק שבנק הפועלים יהיה המרוויח הגדול. הוא ירוויח תדמית ועל הדרך מאגר דאטה ענק ושימושי במיוחד. אבל גם המשתמשים ירוויחו לא מעט. זאת משום שהאפליקציה נותנת מענה למגוון רחב של מצבים יום-יומיים בהם אנשים צריכים להעביר סכומים לא גדולים לאחרים.

לדוגמא: לשלם לבייביסיטר, להחזיר כסף לחבר, לאסוף כסף עבור מתנה וכד'. מצבים כאלה גורמים לעיתים קרובות לתסבוכת, ושימוש באפליקציה יספק מענה מהיר וחוויתי, תוך מניעת הצורך להתעסק עם צ'קים או לבצע העברות בנקאיות שדורשות פרטי חשבון בנק וכרוכות בעמלה.

אבל זה לא הכל. אפשר יהיה לשלם באמצעותה לבעלי מקצוע שונים, כתחליף לשימוש במזומן או צ'קים. כך שלא תצטרכו למשוך כסף כאשר אתם מזמינים אינסטלאטור. מה גם שהבנק מעניק לכם כאן את  האפשרות לשלם במזומן מבלי להתחייב במזומן.

הפועלים נכנס לשוק שצומח במהירות – שוק התשלומים עמית לעמית (P2P). חברות טכנולוגיה רבות ושורה של בנקים נכנסים לתחום, במטרה להפוך את שירותי התשלומים לפשוטים, מהירים וזמינים – כל זאת תוך שימוש בסמארטפון.

 

כתיבת תגובה