סיטיפס מדווחת: יותר נוסעים ויותר מרוצים

82% מנוסעי הרכבת הקלה מביעים יחס חיובי או חיובי מאוד כלפי הרכבת הקלה ורוב מוחלט אף ימליץ לקרוביו על הנסיעה בה * מר ירון רביד מנכ"ל חברת סיטיפס: "נמשיך לשפר לטובת הציבור"

הרכבת הקלה בירושלים. צילום :שאטרסטוק

כחלק משאיפה מתמדת לשיפור השירות ערכה חברת 'סיטיפס', זכיינית הרכבת הקלה בירושלים, סקר מקיף בקרב משתמשי הרכבת במטרה להבין את הלכי הרוח בציבור ואת הפרמטרים החשובים לו. הסקר נערך ע"י מכון 'דיאלוג' בראשות פרופ' קמיל פוקס ובמסגרתו נשאלו מדגם מייצג של 800 מנוסעי הרכבת הקלה.

מניתוח תוצאות הסקר עולה כי 88% מהנשאלים סבורים כי הרכבת הקלה תורמת לשיפור התחבורה הציבורית בירושלים ואחוז דומה מבקש להרחיב את הרכבת הקלה לשכונות ואזורים נוספים בעיר. מדובר בעלייה מהסקר הקודם ובמגמת עלייה עקבית ומתמדת בשנים האחרונות.

סקר שביעות רצון סיטיפס דצמבר 2017.

ציון גבוה של 8.5 (מתוך 10) ניתן ע"י הנסקרים לניקיון הרכבות, כאשר בקרב הציבור החרדי שביעות הרצון גבוהה אף יותר ומגיעה לכדי 8.8. בנוסף, הנוסעים התבקשו לדרג את שביעות רצונם על פי פרמטרים שונים ומהם עולה כי הנשאלים מרוצים מזמינות ותדירות הרכבת, ממהירות הנסיעה וההגעה ליעד, מנסיעה ללא פקקים, מהנסיעה הנעימה, המרווחת והנוחה וכן מהעמידה בלוחות הזמנים ומהנגישות הגבוהה.

מתשובות הנשאלים עולה כי רוב גדול של הציבור, כ-83%, נוסע בין השעות 7:00 בבוקר ל-18:00 בערב, אז גם תדירות הרכבות מותאמת לכך ועומדת על כל 6 דקות רכבת בכל השעות הנ"ל.

יצוין כי כיום נוסעים ברכבת הקלה מידי יום כ-160 אלף נוסעים ועל פי הסקר התחנות שבהן נפח הפעילות הוא הגדול ביותר הן התחנות יפו מרכז, התחנה המרכזית, הר הרצל, מחנה יהודה ותחנת העירייה.

מר ירון רביד מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה: "זו לא הפתעה בשבילנו לראות את הנתונים החיוביים שעולים מן הסקר ואת שביעות הרצון הרבה של הנוסעים. בחודשים האחרונים קיימת עלייה מתמדת במספר הנוסעים ואנו שמחים לתת שירות טוב לתושבי ירושלים ולמבקרים בה. אנו לא נחים לרגע ונמשיך כל העת להתייעל, לשפר ולפעול לטובת הציבור ולרווחת הנוסעים".

5 תגובות ל: "סיטיפס מדווחת: יותר נוסעים ויותר מרוצים"

  1. איך אפשר להיות מונופול דורסני? מובן מאליו שהסקר תפור לבקשת החברה שהזמינה אותו.

  2. איך 82%?

    נראה לי זה הפוך. 82% לא מרוצים…

  3. חחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחח
    חללללללללללללללללחחחחחחחחחח

  4. פשוט שקר כל הכתבה הזאת, שקר גמור.
    איך זה מגיע למצב שאני מעדיף ללכת 20 דקות / חצי שעה ברגל במקום 10 דקות ברכבת (במידה והרכבת מגיעה בזמן והיא לא מלאה כך שאין מקום לעמוד ), שגם כשאני נוסע ברכבת אני צריך לאחוז את הרב קו ביד כל הנסיעה מחשש שפתאום יעלה פקח ויגיד שלא תיקפתי למרות שתיעדתי בסרטון את רגע התיקוף וגם אז עדיין המכשיר שביידי הפקחים יבזיק ויצפצף ויכתוב שלא העברתי את הכרטיס במכשיר

  5. תגובת מטה המאבק "מפסיקים לשים פס על ירושלים"
    ושוב סיטיפס משתמשים במניפולציות ושקרים
    הסקר הנ"ל שקרי והזוי

    אנו קוראים לתושבי ירושלים להצטרף אלינו בעמוד הפייסבוק שלנו.

כתיבת תגובה