סמארט של 'מרצדס' מצטרף למיזם הרכב השיתופי 'סיטי קאר'

יבואנית מרצדס בישראל החלה בשיתוף פעולה מעניין עם מיזם הרכב השיתופי 'סיטי קאר' הפרוש בשבע ערים ישראליות, בהן ערים חרדיות. לצי הרכבים שעומד לרשות המנויים במיזם, הצטרפו גם רכבי סמארט יוקרתיים

אחד מרכבי הסמארט של סיטי קאר. צילום: יח"צ

'כלמוביל', יבואנית סמארט בישראל החלה לשתף פעולה עם מיזם הרכב השיתופי 'סיטי-קאר', ובמסגרתו  הצטרפו לאחרונה לצי הרכב של האחרונה רכבים מדגמי סמארט המעניקים פתרונות ניידות בתחום התחבורה האורבאנית.

הסמארט מותאם במיוחד לנסיעה במרכזי הערים והוא מציע לנהגים חיסכון בדלק, ולסביבה  – פליטת מזהמים נמוכה. הרכב הקטן מציג גם חווית נהיגה שמשלבת טכנולוגיה מתקדמת, ובעיקר כושר תמרון מעולה ואידיאלי לחניות.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל אמר כי "הסמארט מהווה פתרון מושלם לערים הצפופות בישראל, לרבות הערים במגזר החרדי. אני שמח על השת"פ עם סיטי-קאר ובטוח כי מגמת הרכב השיתופי תתרחב ותעניק אפשרויות נסיעה שונות לנהג הישראלי".

פינטו הוסיף ואמר כי בישראל מתחילים להפנים את הלך הרוח האירופי בכל הקשור לניידות אורבאנית, ומחפשים רכבים קומפקטיים המאפשרים נהיגה נוחה ובטוחה מבלי להתפשר על איכות ונראות. נזכיר כי סיטי קאר מאפשר לכל נהג ישראלי להיות מנוי על המיזם שמאפשר גישה ישירה לרכבים חדשים ומתודלקים, הפרוסים נכון להיום בשבע ערים בישראל.

המנויים יכולים לגשת לכל אחד מהרכבים הפזורים בערים ולנהוג בהם בהתאם לצרכיהם. התשלום נעשה על פי זמן השימוש בפועל, בשונה מהשכרת רכב רגילה. מיזמי רכב שיתופי הפכו בשנים האחרונות לבון-טון בערים רבות בעולם המאופיינים בסביבה אורבאנית צפופה.

מאיר רותם, מייסד ומנכ"ל סיטי קאר בעקבות שיתוף הפעולה עם כלמוביל, כי "אין ספק ששיתוף הפעולה וצירוף רכבי היוקרה של סמארט למיזם רק מתבקשים לנוכח המהפכה המתחוללת בענף הרכב על ידי הרחבת מיזם הרכב השיתופי והנגשתו לכל אזרחי ישראל".

כתיבת תגובה