ספקית המכרזים החדשה של משרד האוצר: 'שלמה סיקסט'

קבוצת הרכב 'שלמה Sixt'  תנהל לראשונה מכרזי רכב באינטרנט על מנת לקצר ולייעל את תהליך המכירה. זאת, לאחר שנבחרה כספקית שירותי מכירת רכבים לאגף המיסים, הביטוח הלאומי ומשרד האוצר

אילוסטרציה. צילום: משה שי | פלאש 90

קבוצת הרכב 'שלמה Sixt', חתמה על חוזה התקשרות עם משרד האוצר במסגרתו תספק באופן בלעדי שירותי מכירת רכבים המגיעים מיחידות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. משרד האוצר בחר בחברה בתום תהליך בחינה של כמה חברות. בכך תחליף שלמה Sixt את 'מחסני נאמן' שסיפקה למשרד האוצר שירותים דומים במשך שנים רבות.

במסגרת הפיילוט תקיים קבוצת שלמה – לראשונה בישראל – מכרזי רכב באתר החברה. זאת על מנת לקצר ולייעל את תהליך המכירה. מכרזי הרכב יפורסמו באתר החברה בלשונית "מכרזים". הרכבים המיועדים למכירה יוצגו גם במתקני החברה שייקבעו. היקף כלי הרכב מוערך בין 100 ל-150 רכבים בחודש, ביניהם רכבים מסחריים, משאיות, קטנועים, אופנועים, רכבי יוקרה ובעלי הנעה כפולה.

טל בר לב, מנכ"ל שלמה מכירת רכב מיד ראשונה, אמר בעקבות ההודעה על הזכייה: "אנחנו שמחים על הבחירה. בזכות מערך לוגיסטי עצום, מיומן ואיכותי נוכל לייעל את תהליך מכרזי הרכב בעשרות מונים. נערוך לראשונה מכרזי רכב אינטרנטיים על מנת להפוך את התהליך לנגיש, נוח ומהיר יותר עבור כל הצדדים".

הצדדים הם כמובן יחידות האוצר, החברה והרוכש המאושר. בעל הרכב המקורי אינו אחד מהצדדים האמורים. שכן מדובר ברכבים, מעוקלים, מחולטים ומוחרמים מסיבות שונות על יד רשויות המס.

כתיבת תגובה