עבודה בעיניים: עורכת דין מעלה בכספים והרוכשים נתקעו

אם ובתה ביקשו בסך הכל לרכוש דירה בפרויקט בתל אביב ושלם כך הפקידו 2.2 מיליון שקל בחשבון נאמנות של עורכת דין ■ שום דבר לא הכין אותם לעובדה שעורכת הדין תמעל בכספן והן תתרוצצנה כעת בבתי משפט

תל אביב. צילום: Phish Photography | שאטרסטוק

קניתם דירה והפקדתם את הכסף בחשבון נאמנות ובטוחים שהכל בסדר, תקשיבו טוב לסיפור הבא: אם וביתה שרכשו דירה בפרויקט לב לבונטין בתל אביב, הפקידו את כספי הרכישה בחשבון נאמנות של עו"ד איה לביא.

לביא היתה אמורה להעביר את הכסף לפרויקט לפי קצב התקדמות הבניה. השתיים הפקידו 2.2 מיליון שקל וסמכו בעיניים עצומות על העו"ד. אולם היא ניצלה את תמימותן והעבירה רק כחצי מיליון שקל לחשבון הבנק של פרויקט לבונטין – והיתרה – 1.7 מיליון שקל, הועברה לחשבונה הפרטי של לביא בבנק מרכנתיל דיסקונט.

עו"ד לביא מצידה סיפרה לאם והבת כי העבירה מיליון שקל לחברת לבונטין, נתון שהיה כמובן שקרי. בשל העיכוב על התשלומים שלא הועברו לחברה – נוצר חוב פיגורים בסכום של כמעט 16 אלף שקל.

אחרי שהשתיים החלו לחשוד, עו"ד לביא אישרה להם כי אכן הסתבכה כלכלית ושלשלה לכיסה את הכספים שבחשבון הנאמנות. בתגובה לכך, הגישו השתיים תלונה במשטרה ותביעה בסכום של 1.8 מיליון שקל נגד לביא בגין המעילה וחובות שהצטברו לה.

כתיבת תגובה