מכרז נוסף בנווה שמיר – השכונה החילונית בבית שמש

הדמייה של שכונת נוה שמיר בבית שמש | מקור: משרד השיכון

לאחר ששני יזמים זכו בשכונה זו ב400 יח"ד, מתקדמים כעת במשרד השיכון לשלב ב. 12 מתחמים חדשים יצאו לשיווק בשכונה זו ובהם 1451 יחידות דיור. בשלב זה מדובר במכרז לקבלנים ורק לאחר שימצאו זוכים ישווקו הדירות לציבור.

 

בשבוע שעבר התפרסמו שמותיהם של הקבלנים הזוכים במתחמים הראשונים של שכונת נוה שמיר (רמב"ש ה), וכבר יוצאים לדרך מכרזים נוספים לעוד 1451 יח"ד בשכונה זו. יחד מדובר בכ-2000 יח"ד שיצאו למכרזים בשכונה זו.

המכרז החדש שפורסם ע"י רשות מקרקעי ישראל הוא מכרז ראשוני שכן ספר המכרזים עדיין לא פורסם, עם זאת יש כבר תאריך לפרסומו של ספר המכרזים החדש למתחמי שכונה זו. לא פחות מכך יש גם יעד סופי לסיום הגשת ההצעות להשתתפות במכרז החדש מטעם הקבלנים, והוא בעוד פחות מחודשיים.

מתוך ההודעה שפורסמה השבוע ע"י רמ"י למדים אנו אודות פרטים ראשוניים במכרז, לפי הנכתב במכרז מדובר ב"הזמנה לקבלת הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה – לבניית 1451 יח"ד ב 12 מתחמים בבניה רוויה ברמת בית שמש – שכונת נוה שמיר".

מעבר לכך אין פרטים נוספים, ואף נכתב כי "מחיר מקסימום למ"ר דירתי וגובה ערבות לקיום ההצעה, יפורסמו בחוברת המכרז. התחרות במכרז תהיה על המחיר הסופי הנמוך ביותר למ"ר דירתי עבור דירות מחיר למשתכן".

למי שמתעניין בפרטי המכרז או בחוברת המכרז, מודיעים ברמ"י כי חוברת המכרז תפורסם החל מיום 07/11/2017. אך המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז הוא בתאריך 11/12/2017  בשעה 12:00 בצהרים"

ברמ"י מבקשים לעדכן את הציבור: "לתשומת לב הציבור: המכרז מיועד ליזמים/קבלנים/חברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. באשר לזכאים (רוכשי דירות), מידע בדבר ההגרלות יפורסם בהמשך".

 

כתיבת תגובה